Ufo Hämeenlinnassa

18 10 2008

Hämeenlinnassa 14.10.2008 kuvattu Ufo.

Vaikuttaa mielestäni lentokoneelta. Mitä mieltä te olette?

Kiitos vinkistä azaroz.🙂

Muuta Suomessa tapahtunutta.


Toiminnot

Information

91 responses

18 10 2008
wildchild

voisha se olla.. ei toi ainakaa miltää lentokoneelt kyl vaikuta

18 10 2008
GHOSTHUNTER

kyl se lentokone on oon ite joskus kuvannu lentokonetta ja tolta se just näytti

18 10 2008
Jerzy

Eikös lentokoneesta yleensä noilla korkeuksilla jää ”höyryvana” taivaalle?

18 10 2008
Kuolonuhri

No ei toi kyllä mikään ufo oo. Ainoa paranormaali asia tuossa on se, että kuinka joku on tuota ufoksi voinut kuvitella.

Ennemmin vaikka vihreä päivisin lentävä lepakko, mutta ufo tuo ei kyllä todellakaan ole.

18 10 2008
meiizi

Eikös lentokoneessa pitäis olla vilkkuvat valot..?

18 10 2008
jesjesjes

meiizi kävikö mielessä että jos on noin korkeella lentokone ni ei varmaan ihmissilmä erota mitään vilkkuvia valoja

18 10 2008
loikkivapena

lentsikka.

18 10 2008
Ronsu

lentsikkahan tuo…
Mut eikö tänne löydy mitään muuta ku jotain ”UFO” juttuja?
Niistä on kuultu jo liikaakin lähipäivinä.

18 10 2008
Jonizz

Normaali Lentokone.

Eikä mitään ”hyöryvanaa” pitäis edes jäädä se on jo sitten eri lentokone/hävittäjä

ja tämä on aika varmasti normaali matkustaja lentokone.

18 10 2008
moi

kyllä normaalista matkustajalentokoneesta jää sellainen vana (suihkukone). lähinnä ihmettelen että miten siitä ei kuulunut ääntä, koska kyllä kun tästä meidän yli lentää lentokoneita todella korkeallakin, niin niistä kuuluu ääni.

18 10 2008
Pja

Vanan synty riippuu myös koneen lentokorkeudesta. Tuo kone ei tuntunut lentävän matkakorkeudessa (9+ km) vaan oli matalammalla. Eikä sitä ääntä juuri kuule korkealla menevästä koneesta, saatikka se ei tallennu erikseen kameran mikkiin, joka yleensä on epäherkkä (ts ääntä ei erota normikohinasta). Ja valoja ei erota helpolla päivällä, yöllähän ne ovat ainoa joka koneesta näkyy.

I want to believe?🙂

18 10 2008
Johtaja

Selvä lentokone joka loistaa auringossa…..

18 10 2008
Mikko

Lentokoneesta jäis vana eikä mikään hävittäjä liiku noin hitaasti eikä äänettömästi. Eikä lentokoneen valoja oikein nää päivällä. Mahdollinen ufo…

18 10 2008
cursedmind93

tavan lentokone toi vaa omä oon nähny kymmenii kertoi iha samanlaisii ”ufoja” iha normii ne tollaset o tavallisii lentsikoita. ottakaa järki käteen ny jo ”ufofanit” ei kaikki taivaalla lentävät oo ufoja😀

18 10 2008
cursedmind93

nii ja lentokoneest ei tod jää mitää vanoja välttämättä perään joskus jää joskus ei mä en tiiä miks niit joskus tulee mut jos lentokonees ei oo janaa peräs nii ei tarkota sitä et se heti joku ulkoavaruudesta tuleva valoliiton jäsen😀 on kyllä hauskaa oll lähi päivinä lukkee näit ufo hömpötyksii en ees oo skeptikko mut välil noi ufo jutut menee iha naurettaviks😀

18 10 2008
tennari

IT’S A U F O !!!! I CAN’T WAIT FOR THEM TO COME AND FREE ME…. MY ASS… why people believe in such things >_<

18 10 2008
Björn Borg

Löysin tuon videon Youtubesta sattumalta samana päivänä kuin se oli laitettu sinne, eli 14.10.2008.
Lisäsin tiedot tapauksesta kirjaani ’ Outoja ilmiöitä Suomen taivaalla ’ ja laitoin seuraavan kommentin:
” Tasainen ja suora kurssi ja kohteen nopeus viittaa siihen että kyseessä on tavallinen lentokone tai helikopteri ”.

18 10 2008
A-E

Lentokone. Päivällä ei näy lentokoneessa vilkkuvaavaloa

18 10 2008
gh0stb0y

Lento on kuin lentokoneella, mutta sen muodoista ei saa varmasti selvää… UFO se on.

18 10 2008
gh0stb0y

A-E! Ajoin muutama viikko sitten isänikanssa pimeällä ja katsoin valoa joka ei hetkeen liikkunut. (siltä se ainakin näytti) Ajattelin: Nytkö mä nään varmasti UFOn? Tarkkailin valoa kokoajan mutta lopulta kun menimme sen ”alta” ja se paljastui lentokoneeksi… Eli nykyään ei lentokoneissa yölläkään vilku valot?

18 10 2008
Maijapop

ei toi kyl lentokone oo mutta satelliitti vois olla, tosin ne ei näy kauheen hyvin päiväsaikaan.

18 10 2008
Skeptinen

Enpähän ole ikinä nähnyt noita suihkuvanoja tulevan muista kuin nopeista hävittäjistä, joten mistä ihmeestä täällä höpötetään?

18 10 2008
Vince

Lentää kuin lentokone, väri kuin lentokoneella. Väri on tosin hieman normaalia kirkkaampi, ja erottuu selvästi puidenkin takaa. Ääntä ei kuulu, mutta äänen kantohan on aika paljon kiinni ilman kosteudesta ja etäisyydestä, ja melko kosteehan nyt on viime aikoina ollut. Niin pieni kohde ettei oikein voi sanoa mikä se on… -> UFO

18 10 2008
kärmes

jaa ne käviki hämeenlinnas….liiti hitaasti tietenki ku niitä hävetti tai ku bensaa oli loppumassa?

18 10 2008
keke

Satellitti mun mielestä , tommosen kerran kuvasin ei mitään outoa kyllä

18 10 2008
Fear

Se on lentokone tässä parit faktat

1. Miksi sillä ei näy valot? vastaus: ON päivä ei niitä erota niin hyvin päivällä Varsinkaan alta megapikselin suuruisella kännykkäkameralla.

2. Miksi siitä ei jää höyryvanaa? vastaus: Alus on oletettavasti pientasokone jossa on useimmiten tähti tai rivimoottorit etupropellilla joten nämä alustyypit eivät suihkukoneen tavoin jätä höyryvanaa.

3. Liikeradan huomioonottaen se on lentokone koska sen lentonopeus on tasainen ja suunta aerodynaamisesti lentokoneen rataa muistuttava.

4. Se ei ole helikopteri koska se lentää liian korkealla varsinkin vuodenajan huomioon ottaen. Kylmyys pitää kopterit turvallisuussyistä matalalla. (esim ilmantilavuuden heikkenemisestä)

5. Tottakai se oli äänetön ”ufo” lentää monen kilometrin päässä johon ei enää moottorin ääni kantaudu.

18 10 2008
Mikko

Saattaa tosiaan olla pienkone. Mutta isosta matkustajalentokoneesta jää AINA vana, tiedoks vaan kaikille. Ja toi lentää selvästi huomattavasti matalammalla kuin matkustajalentokoneet. Ja kuka keksi et olis satelliitti..Satelliitit kulkee avaruudessa eikä minkään Hämeenlinnan yllä muutaman kilometrin korkeudella. Ja hävittäjäks se on edelleen liian hidas…eikä hävittäjät oo vaaleita.

18 10 2008
Leegio

Ei satelliitit näy päivällä eikä todellakaan lennä noin matalalla. Jos siitä ei ääntä lähde niin voihan se olla esim liitokone tai joku muu pienkone.

18 10 2008
Mikko

Edelleen mahdollinen ufo, mn mielestä se on kyllä ehkä hieman hidas minkäänlaiseks lentokoneeks mut saattaa olla joku pienkone…

18 10 2008
tyo

No aika tavallista lentokone vauhtia minun mielestäni videon perusteella ja aika korkealla että siitä tulisi ääni! Ja purjelentokoneki on mahdollinen j9oka ei pidä ääntä! No UFOHAn se on tässä tapauksessa tietysti kun kyseessä on kuitenkin minullekkin periaatteessa tunnistamaton lentävä esine! Mutta tuskin avaruudesta peräisin

18 10 2008
Totuus

Lentokone se on tai purjelentokone. Aika säälittäviä suurin osa näistä suomen ufo jutut. Aina tämmöstä luokatonta juttua missä ei oo päätä eikä häntää. Eikö järki sano että se vois olla joku muun kun joku alieneiden ohjaama lentävälautanen?
Ps. Jos toi lentokone on eikä siinä oo niitä vilkkuvia valoja niin ei varmaan näy ne valot tossa kuvassa. Kohdekin näyttää niin pieneltä niin miten vielä pienemmät valot näkyisivät

18 10 2008
dalen

Selvä kontolene(lentokone sanamuunnos)… Ihmiset näköjään luokittelevat kaikki tälläset UFO:ksi, kun niiden piti tulla pika visiitile maapallolle…
Sama kuin minäkin Bongaisin esimerkiksi kuun valossa ollen UFOn joka jököttäisi takapihallani ja huomaisin jonkinlaisen neliraajaisen olennon tekevän kärrynpyöriä sen vierellä ja ottaisin siitä videon ja laittaisin tänne vaikka nimeksi ”Kuu-ukko vieläpä kuunvalossa”, ja lopulta selviääkin, että tämä UFO oli meidän trampoliini, joka hohti kuuvalossa ja tämä ns. kuu-ukko oli vain pikku siskoni avaruusolennon puvussa Halloweenin aikaan…

18 10 2008
jetb0x

just kävin tupakilla tossa parvekkeella (hämeenlinna), ja näin valehtelematta, ensin, todella pienin valon taivaalla, paikallaan. katoin eka onko kuu, no ei ollu, sitten, se kirkastui aiva mielettömän kokoiseksi, ja oli täyden neliön muotoinen kirkas ihmeellinen laatta? sit hävis, piti ottaa kuva, mutta ku ei ollut digikameraa ulottuvilla, otin puhelimella mutta se on niin epämääräistä pikselimössöä. eikä todellakaan ollut siis kuu, ei heijastus eikä mikään. todella outo, ja hävisi yhtä nopee mitä tuli.

18 10 2008
jetb0x

http://www.suomenufotutkijat.fi/keskustelu/viewtopic.php?t=1277

tuoltapa vaikutti. en näemmä ole ainoa joka huomasi suunnilleen saman.

18 10 2008
Japanlove

Saattaa olla lentsikka, en tiiä. Mutta, joskus tarkottaa esim Finnair tyylistä isoa matkustajalentokonetta, niin eihän sellanen iso pötkylä pysty liikkumaan tolla tavalla, videollahan se liikkui ”eestaas”.

En tiiä.

18 10 2008
ManualTheGreat

Ensimmäisenä nyt tuli mieleen sääpallo.:/

18 10 2008
M Hämeenlinnasta

Lentokone toi oli. Näin tänään kaksi samanlaista konetta kuin kuvassa…100% lentokone!

18 10 2008
OMG

Mitäs mitäs…: http://www.youtube.com/watch?v=Gg0R7knu6Bo&eurl=http://10-14-08.blogspot.com/
ja vielä:
http://www.youtube.com/watch?v=bkfUXf3enF0 . Tottako? Ainakin ajatuksia herättäviä videoita..

18 10 2008
gh0stb0y

Et pysty sitä mitenkään varmistamaan 100%sti M Hämenlinnasta… -.-” Voitko lähettää samasta kohteesta lähemmän kuvan jossa näkyy lentokoneen muodot? -.-” Voitko jostain saada selville matkustajat yms…? -.-” Hit*o ku on kummaa porukkaa täälä jotka väittää tietävänsä jotain mutta ei voi todistaa sitä… -.-”

18 10 2008
Boog

heheh hauska läppä😀

18 10 2008
Boog

heheh hauska läppä😀

18 10 2008
18 10 2008
tyo

Svea mikä kuva? Vie vain sivulle joss lukee

Forbidden

You don’t have permission to access /l/images12/00/71/64/43/91394575.jpg on this server.

18 10 2008
tyo

aa nyt onnistuin katsomaan piti vain copy/paste! Joo Mistähän se on otetty! Näyttää vain monelta lentokoneelta vierekkäin!

19 10 2008
make

kyllähän tämäkin voi olla pienkone, tuuli poispäin katsojasta ja aurinkossa siivet ”sulautuu” runkoon, olen itsekkin nähnyt näitä. Mutta öisin ulkona töitä tekevänä olen kyllä nähnyt näitä valoja jotka eivät voi mitenkään olla meidän LUULTAVASTI aikaansaamia ”koneita”. Esim. Olen mm. sellasia useita nähnyt niin kuin satelliitti, tasaista vauhtia kulkee taivaalla, mutta alkaa voimakkaasti kirkastua ja kasvaa, vauhti hidastuu ja pysähtyy, saattaa liikkua edestakaisin ja poukkoilla ja kaikkoaa hetkessä pois. Näitä on itätaivaalla muttei toki joka yö ja vain pimeän aikaan. Ei muutakun tapittaa taivaalle jos ei usko näihin, aikaa se vie mutta kyllä niitä on näkynyt 20v kokemusta on. Tokihan on mahollista että venäjän avaruustegnologia paaaljon pidemmällä mitä osataan kuvitellakkaan mutta mitä sitte eikös se ole sitte se”ufo”

19 10 2008
Mölli

Tämän nimeksi pitäisi vaihtaa kohta ufo blogi.. piruja ja muuta kummallista kanssa jos vain mahdollista : /

19 10 2008
waqqali

Näin turussa 15.10 hyvin korkealla taivaalla liukuvan pyöreän esineen, josta ei jäänyt vanaa. Ajattelin, että tämä on nyt se kuuluisa sääpallo, mutta kun se kiilsi ja liikkui aika nopeasti sääpalloksi ja katosi sitten näköpiiristä. Varmaan pallo, mutta ajattelin nyt kirjoittaa, kun näin tuon vähän vastaavanlaisen ilmiön hämeenlinnasta.

19 10 2008
waqqali

Lentsikoistahan jää siis aina korkealla lennettäessä valkoinen vana.

19 10 2008
gh0stb0y

Itse näin n. kuukausi sitten ”klassisen” UFOn kun olin tulossa koulusta isän luokse. Itse alusta en nähnyt, (?) mutta kohteessa loisti 2 tai 3 valoa…
Ja nyt haluisin selvityksen tällekkin (tapahtui kanssa n. kuukausi sitten): kello oli siinä puoli kymmenen illalla. Oli todella pimeää kun ajoin mopolla isäpuoleni luona. Soitin äidilleni että voisivat tulla hakemaan mut takaisin kotiin. Rupesin katsomaan tähtiä kun odottelin heitä… Huomasin yhdeen tähden joka liikkui minusta katsottuna oikealle. Katselin sitä siinä hetken ja välillä silmääni pisti asia mikä ei liity mitenkään satelliitteihin (?): tähti liikkui välillä ”täristen”. Kummastelin tätä ja kun äitini ja isäpuoleni tulivathakemaan minua he ajoivat navetan taakse. kävelin sinne ja koitin löytää samaa tähteä minkä olin nähnyt aijemmin liikkuvan. Kun vihdoin löysin sen huomasin taas kummakseni että nyt tähti liikkui samaan suuntaan (oikealle) vaikka katsoin itään päin! (Kun näin tähden ensimmäistä kertaa katsoin silloin länteen) Voiko olla mahdollista että satelliitit voivat vaihtaa noinvain suuntaa/lentää ”täristen”?

19 10 2008
Pja

Mikolle ja muillekin tiedoksi. Vanaa ei jää matkustajakoneesta AINA. Se riippuu säätekijöistä ja koneen lentokorkeudesta. Hieman taustaa ko jutusta:

Tiivistysvana (contrail, condensation trail) syntyy kahdella tapaa:

1) Moottorin lämmittämä vesihöyry tiivistyy näkyväksi pilveksi moottorista ulos kylmään ilmaan tullessaan,

2) Lentokoneen (siiven) kulku ilman läpi aiheuttaa niin suuren paineen laskun, että ilmassa oleva vesihöyry tiivistyy näkyväksi pilveksi.

Lisää tietoa ilmiöstä googlaamalla suomenkielisiä tai englanninkielisiä termejä.
http://en.wikipedia.org/wiki/Contrail

Hiukka offtopik mutta faktat mielummin pöytään🙂

19 10 2008
spede

Semmonen fakta tähän väliin että MIKÄÄN UFO SE EI OLE..Lapsellisia tuommoset videot.

19 10 2008
bylly

Lentokone,helikopteri,purjekone ei toi mikään ufo ole

19 10 2008
leatherman

Hyvä Wespa! Kyl se terve kriittinen asenne olla pitää😉

19 10 2008
KalPa

Varmaa HPK:n pelaaja eksyny kauemmas vaihtoaitiosta.😀

19 10 2008
Emolys

Liitokonehan se siellä😀 Ei tuo mikään olioalus ole vaan tavallinen leveäsiipinen liitokone joka liitää ilman moottoria hitaasti. Savuvanaa ei jää ja ei se näkyisikään noin pilvisellä ilmalla.

19 10 2008
Zoltan

Minäkin olen nähnyt aika paljon tuollaisia taivaalla.

APUA APUA SE ON INVAASIO NE TULEE JA TAPPAA MEIDÄT

19 10 2008
sonja

Ei kyllä tavallisesta isosta matkustaja koneesta jää minkään näköistä vanaa taivaalle.🙂

19 10 2008
TeMuZi

no joo, tästä saa mitään tolkkua. Saatto olla lentokone / helikopteri.

19 10 2008
Fu5e

Ai perskules ku oli kyllä Törkeeen hieno video, tyylikkäillä Commodore 64 musiikeilla varustettuina. Mahdollisuuksia tuolle häkähdyttävälle kohteelle on monia, kuten esimerkikse se voi olla lohikäärmes tai jopa itse Optimus Prime. Elkääkä väittäkä ettikä se ei voisi olla jompikumpi nuistah.

Uskon kuitenkin suuresti, että se on Finnairin uusi avaruusalus, mallia B-Wing 809

20 10 2008
Louhikärmes

En muuten ole lennellyt Hämeenlinnan tienoilla viime aikoina.

20 10 2008
Eric

Huonoin ufovideo vähään aikaan.

20 10 2008
Marie

Lentokone. Tai sitten ei. Kohde oli pyöreä ja melko irkas. Se oli kuitenkin liian kaukana jotta vois arvioida…

20 10 2008
polje

ei todellakaan ole mikään lentokone…olette kyllä tosi sokeita, siis ei juma toi edes näytä miltään lentsikalta saatika helikopterilta. voi ihan hyvin olla alienit

20 10 2008
polje

katsokaapas taitaa olla sama ufo ruotsissa?

20 10 2008
ellu

Hohoo mistä lähtien alienit on lennelleet lentokoneilla?
Tavallinen lentskari tuo on, varmasti on ihan normaali lentokoneen ääni kuuluntu mutta videon tekijä ottanut videon omat äänet pois ja lätkäissyt musiikin siihen tilalle niin tyhmät ihmiset menee halpaan.

20 10 2008
unknown

”Eikös lentokoneesta yleensä noilla korkeuksilla jää “höyryvana” taivaalle?”

joo tota mun mielest suihkukoneist ja joistai hävittäjist vaan jää? en mä tiiä, mut must toi oli aika lentokoneen näköne..

20 10 2008
polje

katotaan vaan ku kohta alienit tulevat suomalaisethan ei usko ennen kun itse näkevät se on fakta. syy miksi uskon tuon videon olevan tosi on se koska olen itse nähnyt vastaavan mutta lähtikin yht äkkiä pystysuuntaan h*lvetin nopeesti. Oliko se lentokone? vaikka ei jääny vanaa… toi vaan sattu menee tossa tolla hetkellä suoraan mutta kun pitempää olisi pystynyt tyyppi kuvaan niin varmasti olisi luonne muuttunu… ja lentokoneet ei noin matalalla lennä koska video on kuvattu hämeenlinnassa niin lähin lentokenttä on helvetin kaukana joten lentokoneidenkin pitäisi olla paljon korkeammalla eikä noin matalalla jne…

20 10 2008
Katti

uu. että ihan kotikaupungissa ollaan havaittu😮

20 10 2008
scottie

cursedmind93:
Itseasiassa kaikki sellaiset lentävät jutut, mitä ei tunnisteta tietyiksi, esim. lentokoneiksi on ufoja😀 käsite hukas? UFO – Unknown Flying Object😀 niin ja suomeksi ”tunnistamaton lentävä objekti/ esine” elikkäs vaikka tikka, jota ei tunnisteta😀

20 10 2008
Fu5e

“Eikös lentokoneesta yleensä noilla korkeuksilla jää “höyryvana” taivaalle?

joo tota mun mielest suihkukoneist ja joistai hävittäjist vaan jää? en mä tiiä, mut must toi oli aika lentokoneen näköne..”

Mistähän jengi osaa arvioida millä korkeudella lentää. tuo höyryvana, jota kutsutaan tiivistymisvanaksi, on lähinnä vesihöyryä joka muuttuvat jonkinasteisiksi kaasuiksi tietyssä ilmanoloissa. niitä syntyy tyypillisimmin jossain 9-12 kilometrin korkeuksissa, ja uskon ettei tuo kone tuossa videossa lentänyt lähellekkään noita korkeuksia.

21 10 2008
Björn Borg

Nimimerkki Scottie kirjoitti:
” käsite hukas? UFO – Unknown Flying Object😀 niin ja suomeksi “tunnistama..”

Mutta näinhän ei ole. UFO on ’ Unidentified Flying Object’ .

21 10 2008
Mikko

Unknown tai unidentified ihan sama, tuntematon/tunnistamaton, melkein sama asia….Ja alunperin se on kyl toi unknown…

21 10 2008
amerks

Lokki joka lentää ja siihen kohdistuva aurinko kimpoaa kirkkaasti katsojan silmään

21 10 2008
PPP

Voi hyvät ihmiset, ette voi olla tosissanne.
Juuri tälläiset jutut vievät uskottavuuden todellisilta UFO-havainnoilta.
Jos niitä onkaan.

21 10 2008
...

Hieno suihkari!!

21 10 2008
Pete Oja

eikös 14.10 ennustettu tulevan ufot maan pinnalle näyttäytymään ihmisille julkisesti ?

24 10 2008
nalle karhu

maailman huonoin ufo feikki

24 10 2008
JP

Omasta mielestä kyseessä on lentokone. Kaikilta lentokoneilta ei jää taivaalle tiivistysvanaa, vaikka lentäisivätkin videolla olevassa korkeudessa. Itse olen myös nähnyt suuria, pitkänmatkan koneita, jotka eivät ole jättäneet vanaa taivaalle, vaikka lentävät korkealla. Tietenkin on hyvä muistaa, että ufolla ei tarkoiteta ainoastaan maan ulkopuolelta tulevia esineitä vaan se voi myös olla lentokone, joka on jäänyt jostain syystä tunnistamatta. Muita ilmassa nähtäviä valoilmiöitä saattavat olla säähavaintopallot, meteorit, avaruusromut jne.

24 10 2008
Myyjä

Mitä tänne voi lähettää, että se uskotaan ufoksi; eikö tuokin ollut juuri sellaista?? Melkein kaikki videopätkät joita tänne lähetetään on jonkinlaisia ufoja. ufo ei ole mikään avaruuden pitkältä matkalta saapuva laite, joka tulee näyttäytymään vain joillekkin ihmisille. Yleensä näitä ”ns.”ufo kokemuksia tulee maseentuneille, yksinäisille ihmisille.. UFO=tunnistamaton lentävä esine; vaikka se olisi oikeasti lentokone Su-27SК ja jollei sitä tunnisteta lentokoneeksi; niin se on JO silloinkin UFO. Eli tarkennetaampa vielä pikku asioita ja kommenttejanne täällä; heittäkää kaverinne lähettyvillä, vaikka lyijykynänteroitin ilmaan–> jollei kaveri tunnistanut mikä se oli, niin sekin JO oli UFO!
Monesti tulee tämä; ”feikki” sana; mikä ON siis UFO? Onko edelleenkin feikkinä se jota et tunnista tai jota et pysty järjelläsi mieltämään tietyksi laitteeksi/esineeksi? Eli toisaalta; mitä järkeä on lähettää videoita tänne, jos se kuitenkin kaadetaan pois ”feikkinä”? kertokaa nyt edes yksi tapaus joka on ollut se ihan täysin varma aito avaruudesta tuleva ”lentävälautanen”.
Kummasti porukkaa kiinnostaa tämäkin video..

25 10 2008
tupu01

Tuonko sen nyt sitten ihmiskunta näki?

25 10 2008
tupu01

Siis meinaan 14.10 isot ennustukset🙂

25 10 2008
Ja taas

varmaa jumbo jet.. eihä sitä tiiä ku ovat tunnistamattomia mutta avaruusaluksista kun puhutaan.. tuohan on vain joku valo pilkku😉

26 10 2008
joku vaan

SELVÄ LENTOKONE MÄÄ VOIN TODISTAA kun mä joskus oon klo 10,00 odottamassa linja-autoa nii meijän kohalla kääntyy lentokone ja se näyttää ekaks tollaselta(tismalleen samalta) mutta kun se tulee lähemmäks nii siinä rupee näkymään vilkkuvat valot ja tossa videossa se on just hyvän kukana että ei näy ne vilkkuvat valot

26 10 2008
joku vaan

ja jos joku päästää esimerkiks helium ilmapallon ilmaan nii se liitää äänettömästi hiljaa tuulen mukana ja siihen heijastuu valoa joka saa sen näyttämään valopilkulta

26 10 2008
Esssy

me ollaan nähhty kaverin kanssa samanlainen ja veikataan ufoksi!

28 10 2008
ulla

ufo toi on minunkin mielestä, ei kyl mikään ihmisen tekemä juttu

30 10 2008
grmska

Juu, aivan selvä lentokone. Se, jääkö taivaalle se vana vai ei, riippuu ilman lämpötilasta ja kosteudesta. Tietyissä olosuhteissa vanaa ei siis synny vaikka lennettäisiin korkeallakin. Nopeus näyttää hitaalta suuren etäisyyden takia, mutta tähän vaikuttaa myös koneen koko. Mitä suurempi se on, sen hitaammalta se näyttää. Valot eivät näy kirkaassa paivänvalossa eikä äänikään aina kuulu jos kone menee tarpeeksi kaukana. Tuossa videolla se ei nimittäin näyttäisi menevän suoraan päältä. Myös korkealla puhaltavat tuulet voivat estää ääntä kuulumasta maahan asti. Korkealla voi siis olla kovakin tuuli, vaikka maan pinnalla olisi aivan tyyntä.

1 11 2008
tontsa

mikä biisi tuossa soi taustalla?

9 11 2008
Zakker

Luultavasti sään havainto pallo, tietääkseni tuo havainto on tehty katumalta katumajärven luota laittakaa googlemapsiin( http://maps.google.fi/ ) vaikka mistä minne
Katumajärvi, Hämeenlinna —> katinen hämeenlinna
ja zekatkaas sään havainto asemat http://www.fmi.fi/saa/havainto_93.html
missä sanotaan että yksi asema on katisilla ja kävellen matka katisilta hämeenlinnaan on 2km ja jos vain tuulet ovat suotuisat luulisin että säänthavainto pallot liitelevät helposti sen 2km katuman ohi, niin pitkälle en jaksanut tutkia että koska viede on kuvattu tai koska palloja on ilmoille laitettu.

31 12 2008
jehabi

feikki mun mielestä, miks on pitänyt laittaa johonkin todistusaineeston MUSIIKKI????

2 01 2009
hehe

joo.asun itse hämeenlinnassa. tää video on kuvattu kaurialassa noin 100m meidän talosta. toi on mun naapurin netistä ostama ilmalaiva.tiedän vaan ku naapuri naureskeli kun löysi ton youtubesta eli tommosen voi ostaa osoitteesta http://www.pulju.net/shop/product_details.php?p=564. niin kyl toi ufolt näyttää jos ei tiedä miten asian laita on




%d bloggers like this: