Lista kanavoijista + muuta tietoa

29 09 2008

Paljon on ollut juttua valon tuojista (Galactic Federation of Light) ja suuresta näyttäytymisestä, joka tapahtuu 14.10. tienoilla ja moni odottaa kyseistä tapahtumaa. Kanavoijia, jotka ovat tuoneet tietonsa julki on jo useita. Paljon on informaatiota kyseisestä tapahtumasta ja suosittelenkin tutustumaan mahdollisimman moneen listan henkilöistä, sekä heidän videoihin ja viesteihinsä.

Tässä on lista kanavoijista, jotka ovat saaneet viesteissään tietoa kyseisestä tapahtumasta:

Listaa jatketaan, kun lisää henkilöitä löytyy. Ilmoittakaa jos huomaatte jonkun/jotain mitä listasta puuttuu.

Blossom Goodchildin uusimmassa viestissä (26.9) kerrotaan mm. että lähiviikkoina pitäisi näkyä sateenkaaria, jotka eivät vaikuta ihan normaaleilta. Lue Blossomin koko viesti tästä. Ei mennyt kuin päivä ja jo yksi outo sateenkaari on bongattu ja toinenkin.

Tässä vielä pari aiheeseen liittyvää linkkiä, joista löytyy lisää tietoa:

http://www.galacticaffairs.com (Kiitos Blue Lotus)
http://10-14-08.blogspot.com

Lue myös alkuperäinen 14.10 -aiheemme tästä.

Parablogi pitää sinut ajantasalla uusista aiheeseen liittyvistä asioista.


Toiminnot

Information

56 responses

29 09 2008
Haukka

Oudot sateenkaaret eivät ole epänormaaleja mutta ne ovat melko harvinaisia. Kyllä niitä löytyy varmasti, kun lähdetään tarkoituksella etsimään. Siinä mielessä köyhä ennustus tältä Blossomilta (ei mikään ihme). Rahastuksen makua.

Miksi edes tehdä outoja sateenkaaria kun olisi paljon paremipakin tapoja herättää huomiota? Ovatko he (valon tuojat) jo täällä rakentelamassa sateenkaaria vai vasta tulossa?

29 09 2008
Huttu

mun mielest toho koko topiccii vois lisätä hiven skeptisyyttä, se huokuu liikaa ”no kyllä tämä juttu tulee kuulkaas tapahtumaan” fiilistä

ja kyllähän noita outoja sateenkaaria yms merkkejä löytyy aina ku niitä hakemalla haetaan (tai vähä shopataan) . pitäs saaha jotain vähä konkreettisempaa merkkiä

jotain sellasta minkä kaikki ihmiset tajuis suoraan viittavaan tähä valon liiton tyyppeihin. sit voiski olla et hei joo ehkä täs on jotain.

hmm toi mai’ani varoittaa meitä että meidä pitäs olla skeptisia koska hallitus osaa tehdä hologrammi aluksia taivaalle jotta hallitsis meitä pelolla.

kummastuttaa että miten noi olennot voi tietää tollasia juttuja, nimittäin toi info oli suoraan jostain perus youtube salaliittovideosta. kattooko ne youtubea vai lukeeko ne jotain hömppäkirjoja kans siel toises ulottuvuudessa vai mis ne hengaa

29 09 2008
ylilaho

Heh, huomaa että osa parablogittajista alkaa kyllästymään 14.10-lörpötykseen.

Katellaan jos Suomessakin näkyis kummallisia sateenkaaria😉

29 09 2008
Totuus

Kauhee hälinä ja sitte jos mitään ei tapahdukkaan..

29 09 2008
Niko

Niinpä, Totuus. Naurattaa tämä ihmisten sokea uskominen. En millään pahalla tietenkään tarkoita. Mut jos ihmiset tosiaankin haluavat pitää avoimen mielen, heidän pitäisi tutkia asiaa JOKAISELTA KANTILTA, ja päätellä onko mahdollisempaa toteutuuko tämä vai ei. Johonkin asiaan sokeasti uskominen on sitä mielensä sulkemista.

Mutta mutta, kuten aikaisemmin sanoin, ei näiden kanavoijien määrä mitenkään vaikuta luotettavuuteen. Onko todisteita etteivät he ole vain kopioineet jutut toisiltaan ja lisänneet omia mausteitaan?

29 09 2008
Huttu

aivan totta

ja tietääkseni kanavointi ei ole mitenkään tieteellisesti todistettu juttu niin sen jo itsessään luulisi lisäävän asian järkevää tarkastelua enemmän

29 09 2008
RockHill

Sinä päivänä on syvä hiljaisuus kunnes yhtäkkiä pärähtää kaduille asetetuista kaiuttimista kuulua U got RickRolled!

29 09 2008
29 09 2008
Kanki

Joo’o. Itse kyllä tahdon uskoa, mutta en saa itteäni uskomaan🙂

Aina voi toivoa. Mutta kovastihan tuo kuulostaa just perus-ennustukselta joka ei käy toteen.

29 09 2008
Brecle

Nätti toi🙂 sateenkaari

29 09 2008
Kari Pepsi

Hei ihmiset! Eikö noi kanavoijat just kehottanu uskoon tohon profesiaan?
Jos nyt epäröitte niin voi mennä vibat vika freqvenssille ja jää noi valovärkit näkemättä!!?
Ehkä toi vastaanotinväki luottaa just tohon, et uutinen/ennustus/näky on niin vaikee niellä.. Ja sillä periaatteessa voivat sitten selittää kun mitään ei tapahtunutkaan, että jengin usko ei riittäny, oli huonot vibat puntissa jne.
Silti saavat lisää kannattajia ja huomattavaa media-arvoa osakseen?
Oisko noin? en tiiä.
Tai sitten valoalukset saapuu ja ihmisillä pelko pepussa.

29 09 2008
RockHill

Saavat nutipäät ite päättää näyttäytyvätkö vai eivät.

29 09 2008
TheMagician

@Huttu: ”ja tietääkseni kanavointi ei ole mitenkään tieteellisesti todistettu juttu niin sen jo itsessään luulisi lisäävän asian järkevää tarkastelua enemmän”

Niin, jos he oikeasti luulevat, että heidän kanavointinsa on aitoa menisivät jonkin tiedemiehen tutkittavaksi, jolloin koko maailma voisi oppia kommunikoimaan helpommin, päästäisiin eroon puhelimista jne. ja samalla edistettäisiin tiedettä. Ja mikäli tuohon kommunikointi tilaan on vaikea päästä niin tiedemiehet kyllä voisivat sitten rakentaa vaikka sellaisia laitteita, jolla tuohon tilaan pääsee tajuissaan ja selvänä.

Tuollahan tuon asian aitoutta voisi kokeilla, pyytää jotakin heistä tulemaan tapaamaan tutkijaryhmää, jotka selvittäisivät miten heidän kanavointinsa toimii, lennot, majoitukset ym. maksetaan. Veikkaan, ettei kukaan lähde😀

Mutta tämä lista on hyvä. Odotetaan marraskuuhun asti tapahtuuko mitään, jos ei niin sitten saavat minun puolesta kärsiä. Jokainen tekee YouTube videon, jossa kerrotaan miten he höynäyttävät ihmisiä, jotta heikot yksilöt osaavat pysyä heistä kaukana. ;D

29 09 2008
maukka

Vaadimme nutipäitä näyttäytymään ja antamaan paljon armolahjoja = euroja !

29 09 2008
Xplosiw

Jaa miksi? Siinä tapauksessa euron arvo laskisi käsittämättömästi (riippuu määrästä kuinka paljon antavat) eikä niistä olisi kenellekkään apua.

29 09 2008
Juudas

Niin ja tuo bongattu sateenkaari on lameuden multi-huipentuma.Siis sateenkaarethan yleensä on puolikkaita,siksi sanonta ”saatenkaarenpäätä jahtaamassa” ja muut variaatiot.

29 09 2008
Totuus

Niinhän se on, suurin osa ainakin täällä uskoo tähän asiaan sokeasti. Eli oikeastaan kuullut vain jostain netin kautta että nää humanoidit tulis. Ja sitte siihen uskotaanki jo 100% ja ei yhtään skeptisyyttä. Siis pitäis niinku terveen järjen jo sanoa että NIIN EI VOI TAPAHTUA. Uskon että ulkoavaruudessa on muutakin elämää mutta se että sanotaan tietty päivä jolloin ne laskeutuisivat maan pälle niin on lähestulkoon mahdotonta uskoa ainakin minun. Mutta tämä onkin vain minun mielipiteeni asiasta. Uskokoot ketkä haluaa mutta mitään ei tapahdu 14.10.2008
Normaali päivä muiden joukossa joten turhaa odottaa mitään suurta, ettei vaan pety.

29 09 2008
Jataas

Hot the pot: Tuolla mielenkiintoinen sateenkaari myös: http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/35279-ihmeellinen-saailmio-hammastytti-britanniassa-%E2%80%93-katso-kuvalinkki

Näetkö että valo tulee sateenkaaren alta. Haiskahtaa feikitlä. Puoli sateenkaari ei ole edes mahdotonta.. Niitä tapahtuu välillä.

Kiitos ja näkemiin- Ja taas

29 09 2008
Thebel

Itse asiassa on mahdollista että sateenkaari on väärin päin, olen itsekkin nähnyt sellaisen. Eilen näin erittäin lyhyen mutta leveän sateenkaaren, se leveni kokoajan ja sen puoliväliin alko tulla kirkkaampi kohta. Se kaari oli jotain 1/8 sateenkaaresta. Se katosi kuitenkin nopeasti.

29 09 2008
shakaali

ovela veto blossomilta! kyllä joku uskova jossain päin maailmaa näkee aivan salettiin edes vähän oudon sateenkaaren.

29 09 2008
embryonic

tää keskustelu menee aika negatiiviseksi koko tapahtumaa kohtaan. miusta on kiva uskoa ja oottaa kaikkea jännää tapahtuvaksi. enkä pety jos ne ei tulekaan. Mut minkälainen asenne ihmisillä on. Jos sanon et kävin eilen töissä, niin varmasti joku voi väittää ”et varmasti käyny”😀
MIkähän ihmisillä nykyään on, ku kaikkea pitää ajatella niin pessimistisesti? Kai se on vaan tää suomalainen luonne.😀
Itse en voi tuomita mitään täysin. MIkä tahansa on mahollista.

29 09 2008
embryonic

..ja oon varma, et jos vaikka ufo tulis soittamaan siun ovikelloa, niin voisit sanoa ”tuo oli feikki” ”se oli naamari” ”ei oo mahollista”😀 Mikään todiste ei enää näytä riittävän.

29 09 2008
jamsjams

:O toihan on ihan mahdotonta siis se että sateenkaari ilmestyy väärin päin taivaalle !?

29 09 2008
shakaali

embryonic: kohta joku tulee viisastelemaan, ettei ufo voi soitaa ovikelloa, koska se on tunnistamaton lentävä esine🙂

mutta tosissaan, ehkä se humanoidi ovella olisi parempi todiste kun ennustukset valtavasta aluksesta.

29 09 2008
Gamma

Tätä pidetään kyllä turhan paljon esillä. Ei asian uutisarvoa juuri kasvata se, että monet henkilöt ovat kertoneet samankaltaisia väitteitä, koska asia on nyt ajankohtainen. Erilaisia päiviä ufojen massalaskeutumiseksi on esitetty iät ja ajat, ei ole ihme että jotkut päivämäärät voivat ihan sattumaltakin osua yhteen (ja tässä tapauksessa useimmat ovat kuitenkin todennäköisesti imeneet vaikutteita muualta, ellei mitään tapahdukaan). En pidättäisi hengitystä odottaessani kyseistä päivämäärää sen enempää kuin mitään muutakaan päivää.

29 09 2008
Wespa

Mikä on turhan paljon? Tämä näyttää ihmisiä kiinnostavan ja lisää tietoa on pyydetty… Tämä on tietääkseni ensimmäinen kerta, kun näinkin moni on samaa asiaa kertomassa. Noissa massalaskeutumisten (jota tämä ei ole ) ennustuksissa on lähes aina ollut vain yksi ennustaja/lähde ja siksi tämä on merkittävä, koska on enemmän on lähteitä.

Jokainen saa kuitenkin muodostaa sen oman mielipiteensä. Suosittelenkin ihmisiä tutustumaan mahdollisimman moneen lähteeseen ja heidän viesteihinsä, joiden pohjalta voi sitten perustaa sen oman mielipiteen.🙂

29 09 2008
Sebastian

Tulee alus tai ei, niin olen itsestäni huomannut positiivisia piirteitä, siis: viesti ei voi olla missään nimessä negatiivista, jos ihmiselle tulee hyvä olo. En tiedä, olo on ainakin hemmetin hyvä henkisesti.

29 09 2008
embryonic

ehkä se lentävä esine tulis oven läpi ilman et se soittas kelloa🙂
No joo.. oon kyllä iteki skeptinen tän jutun kanssa. mut hauskaa tää seuraaminen on. Ihmeen paljon kyllä kaikenlaista outoa ilmassa ollu viimeaikoina.
Kaverini, joka ei oo perehtyny näihin asioihin ollenkaan sanoi et jotain outoa on ilmassa ja ihanku jokin ois muuttumassa. Minä ja moni muu tuttuni on myös samaa aistinut. Kummallisia asioita tapahtuu.

29 09 2008
Huttu

eihän tä nyt vielä negatiivista oo, ihmiset vaan näyttää ja käyttää sitä tervettä maalaisjärkeä ja miettii näitä asioita ostamatta sikaa säkissä

on vähän eri asia väittää käyneensä töissä, kuin väittää saaneensa viestejä avaruusolennoilta, toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitan. tuossa jälkimmäisen tapauksessa sut leimataan skitsofreeniseks joissakin piireissä

tällä jutulla ei vaan oikeasti ole uutisarvoa kun miettii noita lähteitä. varmasti aikaisemminkin ovat uutistoimistot raportoineet näiden näkijöiden ja kanavoijien viestejä ja ovat aina pettyneet.. tai no pettyneet ja pettyneet. joka tapauksessa heidän antamat väitteet ovat osoittautuneet perättömiksi aina joten onko ihme että tätä ei käsitellä uutisissa yhtään.

ja noista lähteistä.. vähintäänkin kummallisia sivuja. äsken eksyin jollekkin ihme sivulle jossa vaahdottiin adaman ja hänen lemurialais kumppanien temppelistä jonkun shashka vuoren alla vissiinkin kaliforniassa.. riiight. myivät muuten jotain kirjoja kans. adama siis on kaiketi maan päällä oleva valoliiton edustaja, ja niin joku yli pappi. no tossa on linkkiä jos haluu mennä kattoon..

ps en vieläkään kutsu kanavointia oikeaksi todisteeksi.

29 09 2008
Huttu

mä en oo oikeastaan aistinu mitään normaalista poikkeavaa, työ stressit painaa päälle hurjasti ja sillee

29 09 2008
Möö

Mie näin eilen Kemissä valtaisan sateenkaaren puolikkaan, junamatkan aikana se katosi, ja Ouluun saapuessani havaitsin että kah, sateenkaari, mutta toinen puolisko siitä.

En tiedä niin paljon ilmakehän ilmiöistä, että uskaltaisin olla, että ”ajatelkaa, eikä kummassakaan kaupungissa ollut edes sateen uhkaa!” Ilmeisesti sateenkaaria voi ilmestyä ilman sitä sadettakin.

Varmaankin sattumaa, mutta huvitti lukea tätä. En ole nimittäin tosi pitkään aikaan nähnyt niin vaikuttavaa sateenkaaren puolikasta – ja reilu sadan kilsan päässä toista puolikasta.

29 09 2008
embryonic

Oon kyllä sitä mieltä, ettei mitään kannata purematta niellä. Skeptisesti suhtaudun tähänkin tapaukseen. PIdän sitä lähestulkoon mahdottomana että juuri tuona päivänä ilmestyisivät taivaalle. Mut sit nähään.

Se on vaan hassu katsella, jos joku uskoo tähän täysin, häntä pidetään skitsofreenikkona.🙂

29 09 2008
Kakara

En halua, että ne humanoidit tulis. Ärsyttää kun ihmiset ovat oikein ”mainostaneet” olemassa oloaan ulkoavaruuteen. Ihan järjetöntä. Jos ne tulevat, niin saavat sen jälkeen kyllä häipyä omille planeetoilleen elämään eivätkä sitten meitä ahdistelisi. Ei ihmiset opi mitään jos heitä talutetaan kädestä. Jos ilmastonmuutos aiheuttaa katastrofin ja mitä kaikkea olikaan ennustettu niin tapahtukoon. Miksei tästä pidetä jonkinlainen kysely, että haluavatko ihmiset apua vai eivät (jos se nyt jotain auttamista on).

Minä jostain syystä en oikein pysty hahmottamaan tuota päivää. Täytyy myöntää, että hieman pelottaa, mutta en yksinkertaisesti halua noita tänne.

29 09 2008
shakaali

suosittelen muuten kaikille esko valtaojan kirjaa ”avoin tie”. siinä yhdessä kohdassa käsitellään porukkaa, joka odottaa maailmanlopun saapumista, kun planeetta x/nibiru tulee lähelle maata. tai jotain vastaavaa. jotkut kuitenkin pelastuvat ja siirtyvät uudelle henkiselle tasolle humanoidien avustamana. tietenkin yksi skitsofrenikko kanavoi viestejä niiltä humanoideilta…

muistuttaa siinämäärin tätä 14.10. odotusta….

29 09 2008
Huttu

no siis en tarkoittanut että hän joka uskoo tähän olisi skitsofreenikko.

lähinnä tarkoitin näitä kanavoijia

29 09 2008
Just Incase

”Jos he ovat olemassa, miksi he eivät jo ole täällä,
jos heitä ei ole olemassa, miksi me olemme täällä?”

30 09 2008
tomma

juu toi 14.10 ei pidä paikkaansa moni vedättää älkää ihmiset menkö siihen

30 09 2008
aaaasd

Ehkä tulevat ehkä ei sen näkee sit 14.10

30 09 2008
Gamma

Turhan paljon siinä mielessä, että Paranormaali blogin pitäisi varautua myös mahdollisuuteen ettei mitään tapahdu. Suuri hypettäminen voi johtaa suureen pettymykseen, kohdistuen tietenkin myös siihen julkaisukanavaan.

30 09 2008
Wespa

Ei minua itseäni haittaisi vaikka ei mitään tapahtuisikaan (toki se hieman harmittaisi), mutta sen luokan tapaus ainakin lupauksen mukaan on kyseessä, että pitää tietoa jakaa. Molempiin mahdollisuuksiin olen itse henkisesti varautunut…

Jokainen kuitenkin itse varautuu jos varautuu molempiin mahdollisuuksiin. Ei se mikään maailmanloppu ole jos tätä ei tapahdukkaan…

30 09 2008
Ja taas

Kyllä ois kaikenmoiste ennustajien ja kanavoitsijoiden maailmanloppu. En usko, että tapahtuu en ihmettele jos ei tapahdu. Äläkä sää Wespa mee uskoon kaikkeen mitä sulle sanotaan🙂

Ja mistä nää eri otukset tulee nimen vieree. Viestien lukumäärästä? vai..

Ne arvotaan IP-osoitteen mukaan. Siihen saa haluamansa kuvan, kun rekisteröityy wordpressiin ja on kirjautuneena blogissa. Lisää tietoa FAQ-osiosta.
– Wespa

30 09 2008
makedonia

Tänään näin kyllä tuolla meren päällä niin oudon sateenkaaren etten ikinä. Semmonen ”pätkä”sateenkaarta ja pystysuorassa se oli ja sen kaaren oikealla puoleella oli ”kumpu”. Ihan kun sen kääntäs vaakaan niin näitten sivujen ihan ufojen näkönen . Itte en niin kiivaasti ole uhvojen perään mutta nyt sivuihin paremmin perehdyttyäni alan hieman kääntämään uskomustani tälle kantille. Niin ja samalla näkyi myös todella ”lautasmainen” pilvimuodostelma(vaalea soikea ”pilvi” .Sijaitsi pohjois puolella tätä kaarta. Jos joku bongannut täällä oulun seudulla saman niin postia, postia!!.

1 10 2008
Ja taas

Miulla sitte tällane ilkee timantti😀

Ja toi edellinen viesti oli tarkoitettu ihan kaikille. Voisivat ennustaa jotain suurempaa ensikerralla. kiitos

1 10 2008
Lentoon!

Tuota.. Mitä outoa siinä sateenkaaressa oli? Ja näin muutes alieneistä painajaisia, ne hyökkää tänne!!

1 10 2008
Lentoon!

Tulipas vielä mieleen noista satenkaarista.. Eikös ne ole symbolisia? Ja pikemminkin sateenkaaret saattaa liittyä ilman varhaiseen kylmenemiseen sitä mukaa kun pohjoisnapa sulaa ja etelänapa kylmenee ja maapallo vaihtaa muutenkin napoja, joten en ihmettele tuommosta..

1 10 2008
R

Tykkään saitista, mutta olisi mukavampaa jos saitin pitäjät olisivat näitä uutisiakohtaan neutraaleja. Eli ei tarvi olla skeptikko, mutta ei myöskään hihhuli. Pitäisi saitin enemmän asiallisena.

1 10 2008
Kristhor

oon samaa mieltä R:n kanssa

1 10 2008
Ja taas

indeed

1 10 2008
shakaali

allekirjoitan! jokaisellahan on mielipiteensä, mutta…

1 10 2008
Assassin

Ja taas (08:27:02) :

Miulla sitte tällane ilkee timantti😀

Ja toi edellinen viesti oli tarkoitettu ihan kaikille. Voisivat ennustaa jotain suurempaa ensikerralla. kiitos

Helppohan se tuommoisen kuvan kanssa olla, meikällä se on jotenkin hieman… hapan…😀

1 10 2008
Wespa

Tykkään saitista, mutta olisi mukavampaa jos saitin pitäjät olisivat näitä uutisiakohtaan neutraaleja. Eli ei tarvi olla skeptikko, mutta ei myöskään hihhuli. Pitäisi saitin enemmän asiallisena.

Jokainen ylläpidosta on sellainen kuin on. Jokaisella on oma mielipide ja saakin olla. Itse kuitenkin näen itseni henkilönä, joka on nimenomaan siinä mielessä skeptikko, että tykkään tutkia ja muodostaa oman mielipiteeni eri asioiden pohjalta, mutta en mene siihen ns. ”yliskeptikon” puolelle, joka perustelee kolmionmuotoisen aluksen suokaasulla tms. Mieleni on siis avoin jokaiselle mahdollisuudelle ja lähökohta-ajatukseni on se, että ”voi olla tai sitten ei”, kun yliskeptikon lähtökohta on jo aluksi se, että ”tämä ei voi olla totta ja maan ulkopuolista elämää ei ole”, ennen kuin hän on edes videota katsonut tai todisteisiin perehtynyt, jolloin päästään jo heti siihen, että hänelle ei kelpaa mikään todiste sillä hän on mielipiteensä jo perustanut.

Jatkossakin tulen kuitenkin kertomaan oman mielipiteeni pelkäämättä sitä, että pidetäänkö minua skeptikkona tai hihhulina, enkä rupea muokkaamaan itseäni siihen suuntaan, kuin jotkut haluavat.
Haluan siis esiintyä enemmänkin omana itsenäni ja ihmisenä, kuin neutraalina tai teidän mielestä enemmän tai vähemmän skeptisenä. I am what I am. Get used to it.

1 10 2008
otuson kovis

avaruusoliot on suokaasua..kaikki on hyvin ja rutiininomaista

2 10 2008
rikunzi

😮 mä näin tääl keskipohjanmaal pari kertaa viime kuun lopussa tommosia puolikkaita sateenkaaria😀

2 10 2008
pole

Toi St. Germain hämää ihan helvetisti. Oon lukenu enemmän tai vähemmän epäillyttäviä juttuja tuon nimisestä tyypistä. =/
http://www.kirjasto.sci.fi/germain.htm
http://www.teosofia.net/muut/mesmer-gagliostro-stgermain.htm
Kohtuu eeppistä imho

3 10 2008
Assassin

otuson kovis (21:17:06) :

avaruusoliot on suokaasua..kaikki on hyvin ja rutiininomaista

Uusien tietojen mukaan ne ovatkin säähavaintopalloja, kannattaisi tutkia asiat ensin ennen kuin kirjoittaa tänne…😉

5 10 2008
Jones

Kakara kirjotti:

En halua, että ne humanoidit tulis. Ärsyttää kun ihmiset ovat oikein “mainostaneet” olemassa oloaan ulkoavaruuteen. Ihan järjetöntä. Jos ne tulevat, niin saavat sen jälkeen kyllä häipyä omille planeetoilleen elämään eivätkä sitten meitä ahdistelisi. Ei ihmiset opi mitään jos heitä talutetaan kädestä. Jos ilmastonmuutos aiheuttaa katastrofin ja mitä kaikkea olikaan ennustettu niin tapahtukoon. Miksei tästä pidetä jonkinlainen kysely, että haluavatko ihmiset apua vai eivät (jos se nyt jotain auttamista on).

::::::::::

Anteeks mitä? Sun on pakko kuulua vähintään vapaamuurareihin, mahdollisesti kanavoit jopa jotain illuminatin sadistista viestiä tossa juuri. Siis miksi ihmeessä asiat pitäis oppia kantapään kautta? Me ollaan torspoiltu jo ihan helvatan paljon, eikä loppua näy. Tarvitaan sun mielestä kolmas maailmansota ja miljoonia kuolleita ihmisiä, että suurin osa globaalista populaatiosta äkkää mitä tarkoittaa rakkaus?

Kaikenlaist.

Ois siistii jos ne tulis, mut mua oksettaa uskominen enkä tykkää oksentamisest. Toivo elää!




%d bloggers like this: