Viljapeltokuvioiden Mysteerit

22 09 2008

Viljapeltokuviot ovat ihmestyttäneet ihmiskuntaa vuosisatoja. Tiedettävästi ensimmäinen raportoitu tapaus on vuodelta 1678. Noin 20% Britannian viljapeltokuvioista ei voida selittää, eikä todistaa ihmisten tekosiksi. Joissain tapauksissa voidaan mitata outoja eloktromagneettisia kenttiä, joissa mm. komappassit sekoavat. On myös tapauksia, joissa vilja on oudosti venynyt ja kuumentunut sisältä ulospäin, ihan kuin vilja olisi ollut mikroaaltojen vaikutuksen alaisena.

Dokumentissa pohditaan viljapeltokuvioiden mysteeriä, sekä niissä olevia viestejä.

Osa 1

Osa 2


Toiminnot

Information

43 responses

22 09 2008
tomma

noi vaikuttaa paikallisten teekreitten jutuilta joka vuosi toiset koittaa pistää paremmaks ja kompassit sekoo tietyillä paikoilla suomessakin ei siihen peltokuvioita tarvita

22 09 2008
Laama

Minusta nuo ei oo mitää teekkareiden tekeleitä, ensinnäkin on jo lähes mahdotonta tehdä täysin symmetristä kuvioo näkemättä sitä ylhäältäpäin, harvoilla teekkareilla on mitään helipopperia tai vastaavaa josta pystyttäis neuvomaan alhaalle pellontallaajia. Toisekseen jokin lentävä (ihmisten) väline tuottaa kuitenkin sen verran paljon ääntä että aivan varmasti joku kuulis sen. Ohan noita muitakin syitä, mutta tuossa yks melko hyvä pointti.

22 09 2008
urpo

Montako uni versumia on? entä montako aurinko kuntaa ? miljoonia . pakko jossakin aurinko kunnassa on pakko olla elämää ja vaikka niitä ’ vihreitä avaruus miehiä ’ olisi olemmassa niin ne tietäisivät meistä ja jos olisimme heille uhka he olisivat tuhonneet meidät jo . Että ajattele uudestaan että heitä ei muka olisi toisiakin ulottuvuuksia on mutta jos haluat lisä tietoa niin mene Googleen pitäisi löytyä! r.t.t.h.

22 09 2008
Totuus

”Joissain tapauksissa voidaan mitata outoja eloktromagneettisia kenttiä, joissa mm. komappassit sekoavat. On myös tapauksia, joissa vilja on oudosti venynyt ja kuumentunut sisältä ulospäin, ihan kuin vilja olisi ollut mikroaaltojen vaikutuksen alaisena.”

Siis oikeastaan tuo on mahdotonta ihmiselle. En missään tapauksessa menis sanoo ihmisten tekosiks. Sillä symmetrinen ja yleensä iso kuvio ihmiselle on lähes mahdotonta tehdä. Ja se että vilja on kuumentunut ja venynyt ulospäin niin kai siihen jonkinlainen ” laaseri ” tekele tarvitaan. Mutta se että miksi noita viljapeltokuvioita tulee? Onko se kenties joku mysteerinen kieli jota alienit käyttävät?

22 09 2008
Haukka

”Montako uni versumia on? ”

Tällä hetkellä todistettavasti vain yksi. Mahdollista on kuitenkin teoriassa, että niitä on useampia.

”entä montako aurinko kuntaa ?”

Vain yksi. Meidän järjestelmämme on tietääkseni ainut aurinkokunta, sillä aurinkoja (meidän tähteämme) on vain yksi kappale. Korjatkaa jos olen väärässä. Muiden tähtien muodostamia kokonaisuuksia kutsutaan tähtijärjestelmiksi.

Olen skeptinen maapallon ulkopuolisen tahon osallisuuteen, sillä viljapeltokuviot ovat kovin alkeellinen tapa kommunikoida. On typerää olettaa, että avaruudesta tulevat olennot osaisivat kommunikoida vain viljapeltokuvoiden avulla, ihan kuin me käyttäisimme yhä savumerkkejä. Kuviot näyttävävät myös alati kehittyvän monimutkaisemmiksi, mikä voi olla merkki niiden tekijöiden taitojen karttumisesta.

Tätäkin ohjelmaa muuten vaivaa huuhaan merkit. Puhutaan energioista täsmentämättä kunnolla energian laatua ja tehdään liian suuria oletuksia maan energioista ja mahdollisesta ihmisten kyvyttömyydestä tuottaa viljapeltokuvioita.

Kuvitelkaa itse tälläinen tilanne: Ihmiset ovat valloittamassa avaruutta joskus kaukaisessa tulevaisuudessa ja me törmäämme planeettaan jolta löytyy elämää, älykästä sellaista kaiken lisäksi. Menisimmekö me tekemään merkkejä heidän peltoihinsa tai mitä heillä olisikaan vai menisimmekö puhumaan heille suoraan ja ottamaan kontaktia? Itse menisin ottamaan suoraan kontaktia.

On hyvinkin mahdollista, että meistä tulee niitä muukalaisia jotka laskeutuvat muille planeetoille, kun teknologia sen sallii. Kaikki aina olettavat, että me olemme ne, joihin otetaan yhteyttä planeettamme ulkopuolelta vaikka tilanne voi olla täysin päinvastainen.

22 09 2008
Otavainen

Universumi ja aurinkokunta on yhdyssana😀

..juu..ei mittää..jatkakaa…

22 09 2008
Möö

”Menisimmekö me tekemään merkkejä heidän peltoihinsa tai mitä heillä olisikaan vai menisimmekö puhumaan heille suoraan ja ottamaan kontaktia? Itse menisin ottamaan suoraan kontaktia.”

Heti tuli mielikuva, että pari nulikkaa on siellä graffiteja värkkäilemässä🙂

En ehkä kuitenkaan itse menisi suorilta kävelemään vieraan sivilisaation edustajan luokse, että yoyo wazaaap. Kiinnihän nuo minut ottaisivat ja laboratorioon veisivät.

Siinä kuitenkin on pointti, että miksi oi miksi tällä tavoin kunnollisten maanviljelijöiden elinkeinoa turmellaan. (Jos nyt on unohtavinaan täysin sen media-arvon.)

Kuten täällä on useaan otteeseen todettu, minusta vaikuttaa vähän siltä, että viljapeltokuviot ovat ”niiden” tapa sekoittaa pienen ihmisen pää, ihan vaan kiusallaan. Miksei ”niillä” voisi olla huumorintajua? Itse kukanenkin on pentuna varmasti tehnyt ties millaisia kokeita esimrkiksi hyönteisillä. Siellä ne aluksissaan naureskelevat partaansa, että hähää, taas onnistui jäynä.

Mene ja tiedä.

22 09 2008
STEMU

Ehkä nämä harjottelevat telluksen pelloilla käsitaidetta?😀 niinku me harjotellaa graffitteja seinille ja piirrettään paperille, niin nää vetää laaserilla meijän viljat ja kuidut muroista ja leivistä :c
no ei.
musta tuntuu että nämä viestittävät toisille ”muukalaisille” näiden avulla, ehkä he eivät uskalla katsekontaktisesti keskustella muiden muukalaisten kanssa, vaan turvautuvat näihin viljapeltokuvioihin, ja karjan silvonta, ehkä eläimet oli näiden tiellä, ja joutui johonkin kauheaan? tai sit ei. Mahdollista, että he keräsivät jotain ainestoa, että tietävät meistä enemmän, tai halusi uhkailla/varoittaa, tulevasta.

-stemu x_O

22 09 2008
Masteri

”Montako uni versumia on? entä montako aurinko kuntaa ? miljoonia . pakko jossakin aurinko kunnassa on pakko olla elämää ja vaikka niitä ‘ vihreitä avaruus miehiä ‘ olisi olemmassa niin ne tietäisivät meistä ja jos olisimme heille uhka he olisivat tuhonneet meidät jo . Että ajattele uudestaan että heitä ei muka olisi toisiakin ulottuvuuksia on mutta jos haluat lisä tietoa niin mene Googleen pitäisi löytyä! r.t.t.h.”

Yhdessäkään universumissa ei ole ainakaan sua pahempaa äidinkielentunneilla nukkujaa. Jeesus viete oikeesti ”uni___versumi”???

Asiaan:
Itse luulen, että ehkä avaruuden muukalaisilla on ollut huonoja kokemuksia toisten sivilisaatioiden kanssa, kun ovat menneet suoraan, täysin varoittamatta tervehtimään heitä. Ehkä he ovat ottaneet opikseen ja näin pikku hiljaa kertovat nyt meidän kohdallamme eri tulevaisuuden asioita ja kaikkea, mitä nyt noista viljapeltokuvioista on saatu tulkituksi. Ja ties vaikka jopa meidän planeetalla on yritetty suoraa kontaktia, mutta todella katastrofaalisin tuloksin ja mediat on vaiennettu täysin. Ei sitä tiedä😀

22 09 2008
Wespa

Siinä kuitenkin on pointti, että miksi oi miksi tällä tavoin kunnollisten maanviljelijöiden elinkeinoa turmellaan

Itseasiassa ei turmella. Jos vilja on taittunut, niin ei se tarkoita, että se olisi vahingoittunut. Monissa tapauksissa vilja on jopa kasvanut paremmin itse kuvion alueella.

Itse uskon, että viljapeltokuviot voivat olla viestejä harvoille viisaille ihmisille ja niille, jotka jaksavat asiaa tutkia. Symboolit ja kuvat ovat kuitenkin universaaleja viestejä. Yksi kuva = 1000 sanaa…🙂

22 09 2008
Wespa

Annan myös ihmisille pienen haasteen:

Koittakaa piirtää paperille jotain monimutkaista kuviota (saatte käyttää harppia apunanne) niin huomaatte kuinka vaikeata sen pelkkä piirtäminen on. Ajatelkaapas sitten kuviota, joka tehdään maasta käsin ja ympyröiden, puoliympyröiden, kolmioiden ym. halkaisijat ovat jossain tapauksissa jopa yli sata metriä ja yleensä kuitenkin yli kymmenen metriä… Itseltäni ei edes noiden kuvioiden piirtäminen kuvaa apuna käyttäen onnistu (ellen tulosta ja piirrä läpi) niin täytyy sanoa, että maasta käsin tehtynä homma olisi sata, ellei jopa tuhat kertaa vaikeampaa. Silti näkee vähintäin kuukausittain kuvion, joka on lähes symmetrinen, iso ja lähes täydellinen.

22 09 2008
Haukka

Niin, mutta onhan niitä ammattipiirtäjiä joille moinen on helppoa.

22 09 2008
JFK

Onko kenelläkään tietoa siitä, että onko nämä meidän mystiset vierailijat koskaan laskeutuneet muille pelloille kuin viljapalloille? Mietin vain, että onhan noita muitakin peltotyyppejä hehtaarikaupalla tarjolla eikä ne nyt kauheasti laskeutumis alustana eroa. Vai onko se niistä jotenkin vain paljon siistimpää jättää juurikin viljapellolle käyntikortti.

Montakohan prosenttia noista kuvioista on sitten aitoja. Ei noitten feikkaaminen ole mitään tähtitiedettä.
Ei kannettavaa mirkroaalto sädettäjää tai mikä sen nimi nyt sit olisikaan ole kovin vaikea väsätä. Kompassit varsin saa menemään sekaisin levittelemällä jotain magneettista jauhoa tai sitten hautaamalla ihan vain kunnon magneetteja sinne tänne maaperään.

Toisekseen on vaikea sanoa, että onko nämä tutkijat jotka näitä tutkimuksia tekee jonkin alan professoreita vai jotain vkonloppu tutkijoita joilla ei ole tarpeeksi halua tai tietoa ruveta sen tarkemmin asiaa tutkimaan.

En usko että tuollaisen isonkaan kuvion tekeminen kovinkaan hankalaa on jos vain viitsii harjoitella hyvällä porukalla. Jos olis pokkaa niin voisi joskus kokeilla jollain isolla hiekkakentällä esim. pesäpallokentällä kuvion tekemistä, mutta taidan jättää välistä.

Sattuis joskus johonkin lähistölle ilmestymään tuollainen kuvio, että voisi itse käydä paikan päällä katsomassa.

Nykyään kun aina arvelluttaa tuollaisen kuvion näkeminen, että onko mitään kuviota edes ollut vai onko se tietokoneella väsätty.

22 09 2008
TEEMU8D

No pari asiaa, otan ensiksi kantaa tuohon Haukkaan. Elikkä onhan niitä olemassa kaiken maailman loistoheppuja, jotka piirtää tuosta vain vaikka mitä.
Kyllähän sitä ohjelmissa ja muutenkin näkee, esim. Amerikan kersojen vääntämiä graffitteja /aikuisten vääntämiä. Onhan ne nyt puolet hienompia kun tällä suomessa. Sama pätee varmaankin näissä.:/

sitten toinen juttu, että miksi myös uskon tähän.
Musta tuntuu että ”muukalaiset”, varoittavat meitä esim. maailmanlopusta?
tai viestittävät toisilleen. Tai tämä on niiden mielestä taidetta? Niinkun meille ny esim graffitit?😮 tämä on niiden graffitteja. Tai sitten ei. En tiedä.
Ja nuo kompanssin sekoomiset sun muut, voi johtua mistä tahansa maan alla olevasta.

@ TEEMU8D

22 09 2008
Horus

”Niin, mutta onhan niitä ammattipiirtäjiä joille moinen on helppoa.”

Oikeassa olet, joukko ammattipiirtäjiä on käynyt piirtämässä kuviot peltoon. Apunaan heillä on ollut valtavat, mikroaalloilla toimivat kynät.

22 09 2008
Haukka

”“Niin, mutta onhan niitä ammattipiirtäjiä joille moinen on helppoa.”

Oikeassa olet, joukko ammattipiirtäjiä on käynyt piirtämässä kuviot peltoon. Apunaan heillä on ollut valtavat, mikroaalloilla toimivat kynät.”

Tarkoitin tuolla Wespan antamaa piirrustushaastetta. Silllä taas ajoin takaa sitä, että vaikka itse et osaisi piirtää monimutkaisia kuvioita tai tehdä viljapeltokuvioita niin se ei tarkoita etteikö joku muu osaisi.

22 09 2008
Elli

”…viljapeltokuviot ovat kovin alkeellinen tapa kommunikoida. On typerää olettaa, että avaruudesta tulevat olennot osaisivat kommunikoida vain viljapeltokuvoiden avulla, ihan kuin me käyttäisimme yhä savumerkkejä.”

Jos näitä tekee maapallon ulkopuolinen elämänmuoto, niin silloinhan me olemme alkeellisia heidän näkökulmastaan;)
Mutta kuten Wespa sanoi, (matemaattisetkin) symbolit ovat kaikkien asiaan perehtyneiden tulkittavissa. Jos peltoihin ilmestyisi useita rivejä valtavan kokoisena tekstinä(englanniksi) olisin paljon skeptisempi. Kuvioiden monimutkaisemmaksi muuttuminen kertoo oman näkemykseni mukaan siitä, että ihmiset kehittyvät/oppivat paremmin tulkitsemaan viestejä. Vertauskuvana voisi käyttää koulua. Ensin opetellaan lukemaan ja sitten laskemaan ja ymmärtämään suurempia kokonaisuuksia.

Mielestäni oudointa koko ilmiössä on ettei se oikein ylitä uutiskynnystä, vaikka monet tiedemiehet ovat tiettyjen kuvioiden kohdalla sanoneet, ettei niille ole luonnollista selitystä. Toiset kuviot näyttävät tökeröiltä ja naurettavilta, toiset ovat mykistäviä.

22 09 2008
JFK

Harmi kun ei ole mitään varmaa tietoa, että miten nuo mystiset kuviot syntyvät. Itse olen aina olettanut, että ne ovat jäänet aluksen laskeutumisesta. Tuli vain mieleen, että jos joku vierailija käy pimppaamassa aluksensa laskeutumistelineet yms. sellaiseen muotoon, että se jättää jonkin helpommin luetavan viestin jälkeen esim. Eat my shorts, you suck tai jotain muuta yhtä universaalia.
Sen jälkeen matkalainen tietenkin täräyttäisi peltoon hirvittävän annoksen radioaktiivista materiaalia sekä kasan muuta mystistä säteilyä aiheuttavaa tavaraa todisteeksi, että kyseessä on tosiaankin avaruuden matkalainen eikä mikään maanpäällinen pilailu klubi.

Saisikohan moinen viesti yhtä paljon huomiota, kuin muut kuviot vai leimattaisiinko se heti feikiksi huolimatta kaikista niistä mystisitä säteilyistä ja kompassin sekoamisista huolimatta?
Julkaisisiko paranormaaliblogi moisen viestin?

22 09 2008
UFO

UFOT VAROTTAA MEITÄ

22 09 2008
julle

Aika mahtavaa varmasti joidenkin ammattilaisten tehdä noita kuvioita hiki perseessä yhden yönaikana. Hyvät kiksit varmaan.

22 09 2008
Discloseblogger

Haukka, päivitäppä hieman tietojasi astrologiasta… nuo tiedot taitavat olla 1930 luvulta..😀

22 09 2008
Discloseblogger

mistäköhän tuon astrologiankin tuohon keksi…. tähtitiede siis päivittele.

22 09 2008
Discloseblogger

astronomia siis.

22 09 2008
Haukka

”Haukka, päivitäppä hieman tietojasi astrologiasta… nuo tiedot taitavat olla 1930 luvulta.. :D”

”astronomia siis.”

Kerro toki tarkemmin missä olin väärässä.

22 09 2008
A-E

Mitäköhän tapahtuu 14.10.2008 päivän? Jolloin pitäisi tulla ensimmäinen kunnon vierailu, jonka kaikki näkevät…

Noi kuvioit voivat olla joitakin ulkoavaruudesta tulleita, joihin meidän älykkyytemmen ei riitä ymmärtämään niitä…

22 09 2008
julle

a) Ne tulee
b) Ne ei tule
c) Ne ei tule vielä silloin
d) Ne tulee jo sitä aikaisemmin

23 09 2008
jup jup

Kyllä noissa on ihmisten tekemiä jotku ja sit on sellaisia mitkä vaan ei voi olla. ja siihen et miks ne piirtää jotain peltoihin et se on alkeellinen tpapa kommunikoida, pitäiskö niitten ostaa nokian kännykkä txtailla meille tai sit mesettää tai jotain muuta varmasti niittenki mittapuulla verrattuna uusinta teknologiaa…

tuskin kovin monella ihmisellä tulee mieleen alottaa tekee noita kuvioita just geometrisiks? tai se dna juttu mikä tossa oli et oli muuttunu uv-säteilyn takia. toikaan ei mulle ollu ihen selvä juttu ollu ennen ku se kerto sen eli ne on kyllä viisaammille tehty. eiköhän ne yritä jotain meille kertoo ja opettaa. ja uskon et tuolla avaruudessa on varmaan ihan älyttömästi kaikkia planeettoja missä on elämää, edellä meidän kehitystä, ja meidän jälessä jopa(alienit nuijat kädessä) ja ehkä vasta alkamassa. se on niin iso paikka et sinne mahtuu 99 hullua ja yks jää vielä asemalle.

23 09 2008
555+111

Joo, ihmetyttää toi kommunikointi peltojen välityksellä. Jos kyseessä on niinkin kehittynyt muoto, että voi tulla tänne jostain todella kaukaa (avaruudesta) ja ruveta piirtelemään peltoon kuvioita joita kukaan ei ymmärrä- en ole kuullut että kukaan HARVOISTA

23 09 2008
555+111

JA VIISAISTA olisi tulkinnut niitä. Luulis olevan vähän helpompiakin tapoja ilmaista itsestään.

23 09 2008
none

Täysin symmetrisen kuvion tekeminen peltoon näkemättä sitä ylhäältäkäsin on yllättävän helppoa.

Ei siihen tarvita muuta kuin lankku, köysi ja keppi mikä pitää köyden paikoillaan.

Tuosta on useita artikkeleita, kuinka noita crop circlejä voi tehdä.


23 09 2008
nonbeliever

Tämänhetkisten tutkimustulosten valossa valtaosa kuvioista on tehty pilailutarkoituksessa, osan syntymekanismia ei ole vielä tarkoin selvitetty. Osa kuvioita esittävistä valokuvista on osoittautunut kuvamanipulaatioksi.
Jostain luin et 80% on pilaa, loput 20% en tiedä!

23 09 2008
jup jup

Miten niitten sit pitäis kommunikoida? Jos ne tulis vaan moikkaileen kaupungille et moromoro oon zuip ja tuun 5 miljoonan valo vuoden päästä planeetalta nimeltä… ja jos ei ois ees kohtuu ihmisen näköinen niin suurin osa juoksis karkuun joku jäis tappeleen ja joku musta pukuinen herras mies veis mustaan autoon ja jonneki missä ei aurinko paista.. tai jos ois ihmisen näkönen niin sit vietäis hullujen huoneelle. mut jos keksit jonku paremman keinon kommunikoida niin valaise mua 555+111, oon nimittäin senki verran tyhmä et en tiedä missä noi on todistettu huijauksiks ees, Kristhor? Itestä vaan tuntuu et noi kaikki ei voi olla ihmisten tekemiä mut kertokaa enemmän niin sit ehkä muutan käsitystäni.

23 09 2008
Kristhor

tiedän, että se on huijaus koska mulla on guinessin ennätyskirja jossa se kuuluu kategoriaan PARHAAT HUIJAUKSET, btw en väitä etteikö ufoja olisi olemassa, mutta noi merkit voi ihan hyvin tehdä traktorilla…

23 09 2008
Nenno

Kristhor, haluaisitkohan täsmentää, mitä Guinnesin ennätyskirjassa lukee asiasta? Onko tämä kirja sinun raamattusi ja lakisi?

Ja näetkö yhdessäkään ilmakuvassa traktorin renkaanjälkiä ja satuitkohan tuon kaksiosaisen dokumentin katsomaan, kuinka vilja on lämmennyt sisältä ulos päin ja taipunut?

Hitto, mäkin haluan traktorin, joka pystyy tuohon.

23 09 2008
JFK

Minä kyl haluasin nähdä kuvia sellaisista kuvioista jotka ovat täysin vakuuttaneet täällä porukkaa. Sellaisia mistä olette ihan varmoja ettei ne ole mitenkään feikkejä. En epäile yhtään, että jos täällä vieralijoita käy niin kyl hän ne varsin laskeutuukin jonnekkin.Eli jotkut kuviot on varsin aitoja. Tai jos ne on taas joku universaali taiteilija tehnyt lähettäkseen viestin maailmallemme niin on vähän outo menetelmä.
Mikähän niillä on noita viljapeltoja kohtaan.Meinaan ei mikään paras kangas tehdä mestari töitä.
Tekisivät jonkun vuoren kylkeen graffittinsa olis enempi maan tapaista ja paljon vakuuttavampaa.
Kovin mielikuvituksetonta porukkaa kun ovat iät ja ajat tehneet samalla menetelmällä mieltä askaruttavia kuvioita meidän iloksi.
Eikö olis aika siirtyä johonkin uuteen teidänkin mielestä?

24 09 2008
Micadokun

Haukka: ”Olen skeptinen maapallon ulkopuolisen tahon osallisuuteen, sillä viljapeltokuviot ovat kovin alkeellinen tapa kommunikoida. On typerää olettaa, että avaruudesta tulevat olennot osaisivat kommunikoida vain viljapeltokuvoiden avulla, ihan kuin me käyttäisimme yhä savumerkkejä. Menisimmekö me tekemään merkkejä heidän peltoihinsa tai mitä heillä olisikaan vai menisimmekö puhumaan heille suoraan ja ottamaan kontaktia? Itse menisin ottamaan suoraan kontaktia. Kaikki aina olettavat, että me olemme ne, joihin otetaan yhteyttä planeettamme ulkopuolelta vaikka tilanne voi olla täysin päinvastainen.”

Whoohoo!!! Voi pyha aiti. *laskee yhdesta sataan* Sita on vaan niin vaikea hyvaksya olevansa teknologiatasoltaan monta miljoonaa vuotta nuorempi sivilisaatio, eika voi millaan hyvaksya etta ihminen on tekniikassa vasta aikojensa alussa… Savumerkitkin keksittiin maassa, tiedatte kylla miten jees, mutta viljapeltokuviot, nimenomaan ulkopuolisen alykkyyden, ilmasta kasin, valoin ja laserein, aanetta! *Soittaa torveen* Haloo!? Mika ero tuossa on ? Teknologiaero! Eli EI IHAN SAMA kuin kayttaisimme savumerkkeja.

*** Se miksi eivat ota suoraan kontaktia meihin, tai ei ainakaan kaikkiin ja joihinkin vain astraalitasolla ja kanavoinneissa… kuvittele, ovesi taakse ilmestyy 2 humanoidia, joita harvemmin elamassas naet esim. isoine paineen, mustine silmineen, harmaine ihoineen,kuin suoraan scifileffasta, ne paralysoi sut koska et pysty / kykene kasittamaan ja hallitsemaan tilannetta ja puhuvat liikuttamatta suuta kuulien viesteja paasi sisalla; olet jo siina vaiheessa shokissa (niin ethan sa nyt ole shokissa kun et yleensakaan usko humanoideihin ja heidan miljoonia vuosia edelle meina olevaan teknologiaan ja heidan tapaansa kommunikoida), koska ihmismielese ei pysty kasittamaan koko tapahtumaa totena nimenomaan sinun nakokulmasi ja skeptisyytesi takia. Siina vaiheessa he ehka kertoisivat sulle etta tulevat ystavina ja sulla ei ole mitaan hataa… mutta vahan epailisin sinun tapausta, koska miksi menna yksityisen ihmisen luokse joka ei usko alyllisen sivilisaation visitointeihin tietyssa muodossa ja jonka on hankala yleensa kasittaa koko ajatusta jo pelkkana faktana. Sydamesi pysahtyisi suorasta kontaktista tai tulisit vahintaan hulluksi. Ja sen jalkeen sua oikeasti sanottaisiin hulluksi ja sekopaaksi kun yritat todistella etta oveni takana kavi humanoideja… Mietihan viela kolme kertaa, oisko SITTENKIN PAREMPI jos aloitetaan vaikka noista viljapeltokuvioista…? Hmmmm…

*** ja mitenniin muka kaikki aina OLETTAVAT etta me ollaan aina ne joihin otetaan kontaktia??????? Eiko se ole ollutkin niin tahan paivaankin asti? Missas sa olet kaynyt oikein? EI MEILLA RIITA TEKNOLOGIA TAHTIEN VALISEEN VISITOINTIIN!!! ARGH!!! Ei viela pitkiin aikoihin…

Anna mun kaikki kestaa… ”Ei oo kyl helppoo olla humanoidi. Pyydan anteeksi avaruusystaviemme puolesta” …. Taalla maapallolla on paljon toivottomia ihmisia, jotka uskovat vain omaan napaansa ja etsivat kovasti syyta siihen, etta miksi ihmiset ovat pelastamisen arvoisia. Miksikohan? Koska kuitenkin, me olemme oma sivilisaatiomme, yhta kaikkien muiden sivilisaatioiden kanssa ja kuten huomaat, emme parjaa yksin. Olemme osa rakkautta ja kokonaisuutta, yhta valon kanssa. Fyysiset vaatteet meilla on kaikilla (keho) ja aito mina (astraalikeho, sielu jne.) siihen linkitettyna… paljon on oppimista viela meilla…

Mutta jos ens kuussa tapahtuu tama kontakti, LUPAAN

1. lopettaa tupakoinnin
2. lopettaa viikonloppuryypiskelyn
3, vedan ensimmaista tampiota turpaan nyrkkiraudalla joka viela sen jalkeen vaittaa etta avaruusystaviamme ei ole olemassa.

24 09 2008
Jeje

Micadokun, Miksei ihmiset muka voisi mennä tutustumaan vieraaseen sivilasaatioon yhtä hyvin kuin että tänne tulisi joku. Kumpaankin on yhtä hyvä mahdollisuus.

Meinaatko että jos joku päivä ihmiset menisivät vieraalle asutetulle planeetalle niin meikäläiset kommunikoi savumerkeillä ja lähettää aivopieruja rahanhimoisille hipeille?

”ovesi taakse ilmestyy 2 humanoidia, joita harvemmin elamassas naet esim. isoine paineen, mustine silmineen, harmaine ihoineen,kuin suoraan scifileffasta”

Sinäpä sen sanoit, Kummatkohan olivat ensin scifielokuvat ja kirjallisuus vai fanaattiset urbaanilegendat ufoista?

Tuskinpa kukaan skeptikko kieltää että maapallon ulkopuolista elämää olisi. Se luulo johtuu siitä että luetaan ensimmäinen ja heti samantien vastaukseksi
lähetetään kerpele-suomen sanakirja.

26 09 2008
Micadokun

Urbaanilegendat, koska niista on tehty legendoja. Scifileffat saivat taydellisen kasikirjoituksen, kuvakasikirjoituksen, asut yms. abduktioista karsineilta ihmisilta. Ja jos tutkitaan hieroglyfeja, luolamaalauksia, vanhoja tauluja, hopi-intiaaneja yms. sielta loytyy taydellinen lahde JO ennen kuin leffoja ruvettiin tekemaan. Scifi leffat oli vain verrannollinen esimerkki siita, etta naita humanoideja on todella olemassa. Mua vain naurattaa se, etta elamaa etsitaan maapallon ulkopuolelta, vaikka sita elamaa vilisee maapallon ilmakehassa, kuussa ja myos maan alla. Naista on paljon faktaa ja NASAkin tietaa asiasta, mutta vaikenee tapauksista, joissa selkeasti esim. kaksi astronauttia ilmoittaa BOGEYsta kello 11:sta ja NASA kielsi puhumasta siita ja keskittymaan tyohonsa. Tama on nauhoitettu. Vaikka osa ufoista onkin probeja, silti, ne on rakennettu aivan jossain muualla kuin maassa. Valoalukset esim. on silkkaa mahdottomuutta ihmisille rakentaa, kun emme kasita viela miten ajatuksella ohjataan eteerista alusta, jolla ei ole fyysista muotoa. Namakin menee varmasti yli hilseen, mutta itse kehosta irtautuneena ihmisena tiedan, miten ajatukset reagoivat astraalitilassa eteeriseen aineeseen.

Se on aika janna juttu kans etta scifileffoissa ufoista tehtiin aina pahoja maanvalloittajia. Mut tamakin vain rahastuksen takia, koska jos niista olisi tehty rauhaa rakastavia olentoja tuodakseen sanaa rakkaudesta ja veljeydesta, ei leffat olisi parjanneet markkinoilla. Hyviahan noi leffat osa on, mutta niin kaukana totuudesta.

”Federation Of Light WILL turn your heads…”

26 09 2008
Wespa

Micadokuninlta taas hyvä viesti.

* Kiittää ja kumartaa.

26 09 2008
Inmy

”Viitsisitkö hakee jollain astraalimatkallasi vaikka ä-kirjaimen näppäimistöös, ois kivempi lukee.”
Michadokunilla taitaa olla joku ulkolainen näppäimistö käytössä. ehkä jopa jossain ulkomailla itse henkilökin.

29 09 2008
Micadokun

Aika hyva Inmy😀 Ihmisen aivot on vain niin hyvin rakennettu, etta vaikka kirjoittaisit viestin niin, etta alku- ja loppukirjain sanasta olisivat kohdallaan, mutta kaikki niiden valissa olevat kirjaimet sekoitetaan, ihminen kaantaa sen aivoissaan automaattisesti luettavaan muotoon. Jeotn mskii yski a ja o pseditin pnmtuutuien voi hiattaa sunin luistkamsei? Kaverit ei ole ainakaan valittaneet kertaakaan tasta. Ja tosiaan tama windows ei tue mun nappista.😉

Kiitos Wespalle positiivisesta kommentista. *kumartaa ja kiittaa

6 10 2008
Pelto

Argh! Alienit seuraa jo vaaleja! http://www.iltalehti.fi/nettitv/?28013351

Eli tuossa paikallinen maanviljelijä oli piirtänyt traktorillaan ja GPS järjestelmää käyttäen peltoonsa Sarah Palinin kuvan.

Enpä oo varma toimiiko linkki.

13 10 2008
Q-tip

Mitä jos niiden kehitys on jopa niin paljon edellä ja niin erilaiselta pohjalta lähtenyt kuin meidän, että tämä on niiden mielestä yksinkertaisin tapa kommunikoida ihmisille. Itse ehkä kommunikoivat telepatialla vaihtaen mielikuvia eikä sanoja, joten meidän kommunikointi on heille kuin koiran haukunta ihmiselle vai miten se nyt oli.

Mistä sen tietää.

Toisaalta ihmisten tekeleitä uskoisin niiden kuitenkin olevan. Vai miten se nyt oli.




%d bloggers like this: