Stan Romanekin alienvideo vuotanut nettiin

5 08 2008

Videolla näkyy mahdollinen avaruusolento, joka katselee ikkunasta sisään.

Lue myös aikaisemmat artikkelimme aiheesta:
Aidoksi väitetty alienvideo näytetään tänään
Alienvideo näytettiin medialle

Onko kyseessä aito video, vai kenties taitavasti tehty väärennös, mitä mieltä olette?

Itse olen vähän kahden vaiheilla, mutta videossa vakuutti parikin eri seikkaa.

  • Ei näytä liian hyvältä ollakseen totta
  • Pään ja silmien liike näyttää luontevalta
  • Alkuperäinen lataus poistettiin monilta eri videosivustoilta, kun se aluksi vuosi nettiin
  • Olento näkyy heijastuksen takana! (vaikea toteuttaa videoeditoinnilla)

Kiitokset vinkistä tontodc:lle.

Video on nyt taas nähtävissä! Toivottavasti sitä ei taas poisteta youtuben taholta.

Advertisements

Toiminnot

Information

86 responses

5 08 2008
V.Rattlehead

Ei oikeen vakuuttanut, oli vähän semmosseen animoidun näköinen tossa kun liikutteli päätään. Ja millainen alien on niin tyhmä, että katselee ikkunasta sisään kun häntä selvästi kuvataan?

5 08 2008
2kilonsiika

Miksi joku idiootti laittaa kameran kuvaamaan ikkunaa ja tietää että joku ”ufo” kurkistaa sieltä :D? Miksi tuo ufo heiluttelee päätään aika typerästi? Ja muutenki.. täähän on selvä feikki. Mitä tapahtui tuon animaatio ufon tai puhallettavan kumi ufon pään heiluttelun jälkeen? Kenties kaveri haki sen puhallettavan ufon sisään ja pani videon youtubeen ja nyt on saanu kivasti rahaa ja kuuluisa.

”Onko kyseessä aito video, vai kenties taitavasti tehty väärennös, mitä mieltä olette?” Sori vaan mutta repesin tolle että ”taitavasti tehty väärennös” 😀 Katsokaa Penn ja Telleriä nii tiedätte, että paljonko tämmösestä roskasta toikin kaveri saa rahaa.

5 08 2008
meiizi

Niin, onko kamera laitettu kuvaamaan ikkunaa juuri sen takia että jos sieltä mahdollisesti kurkkaisi jonkinlainen alieni? ;D Kyllähän tuo muuten ihan aidolta voisi näyttää mutta aika outoa että sattuu kurkkaamaan juuri ikkunasta jota kuvataan… Ja outoa ettei pätkässä ole sitä kun alienin pää ilmestyy ikkunaan ja kun se katoaa siitä… Vai onko tuosta sitten pidempikin versio jossain?

5 08 2008
köhmä

tuo otus on voimakkaasti saman kaltainen, kuin se joka sisoo Bushin puheen aikana lasin takana eräässä videossa. En sano että näillä olisi jokin yhteys, mutta samankaltaisuus otuksen päässä on silmiinpistävä. Feikki tai ei jaa a

5 08 2008
James555

Ei luoja. Tämäpäs oli nyt oikeen hienosti tehty video. Jos joku nyt ihan oikeasti haluu uskoa tän aitouteen niin ihan rauhassa.

5 08 2008
Ridna

Samaa mieltä muiden kans, vaikuttaa näin maalikon silmissä animoidulta. Mutta oon kuullu että ihan asiantuntijat on miettineet tän aitoutta, koska tässä videossa oli jotain sellasia seikkoja joita ois vaikea yrittää huijaamalla lavastaa oikean näkösiksi. Muistaako kukaan mitä tällaset yksityiskohdat olivat?

5 08 2008
julle

No siis yksi ainakin tuo heijastuma että otus tai mikä lienee on ikkunan toisella puolella.
Tultiin lopputulokseen, että ikkunan takana on joko kallis nukke tai muukalainen.

Ja siis tarinahan meni näin: Tämä mies huomasi monta kertaa peräkkäin, että hänen ikkunastaan kurkisteli joku, mutta kun hän juoksi ulos katsomaan, ei näkynyt kuin vilaus tästä otuksesta juoksemassa karkuun. Koska tämä toistui, päätti hän sitten laittaa kameran tallentamaan kuvaa ikkunastaan.

Empä tiedä. Jos nämä väittämät alkuperäisen videon aitoudesta pitävät paikkansa, niin pakko kai se on uskoa että tämä on sitten se samainen.

5 08 2008
meiizi

”Ja siis tarinahan meni näin: Tämä mies huomasi monta kertaa peräkkäin, että hänen ikkunastaan kurkisteli joku, mutta kun hän juoksi ulos katsomaan, ei näkynyt kuin vilaus tästä otuksesta juoksemassa karkuun. Koska tämä toistui, päätti hän sitten laittaa kameran tallentamaan kuvaa ikkunastaan.”

No tuo selittäisi sen miksi kamera kuvaa ikkunaa.. Mutta ei sitä miksi tuossa on vain noin lyhyt pätkä tuosta olennosta..

5 08 2008
Jonizz

Video on poistettu Youtube:sta ! 😦

5 08 2008
julle

Ei voi tietää, ehkä ”vuotanut” versio on lyhyempi.
Mutta… Se taidettiin kertoa jo aikaisemmin että video ei ole mistään pisimmästä päästä. Tuollaiseen seikkaan on paha mennä kenenkään ulkopuolisen sanomaan mitään.

5 08 2008
jee

Jaa miksiköhän video on poistettu youtubesta hmmmmm? Jos video olisi feikki niin en kyllä usko että sitä poisteltaisiin noin kovaan tahtiin netistä.

5 08 2008
jake

ei toimi

5 08 2008
calico jack

Siellähän tuo taas näkyy.. Tuo poistaminen on ilmeisesti tehty sen takia, että porukka spekuloisi asialla, että MIKSI? Täys feikki, enkä uskonut koko juttua alusta alkaenkaan, kuten en muitakaan ufojuttuja.

Edelleenkään ei kukaan ole todistanut pitävästi ufojen/humanoidien olemassaoloa. Suttuiset valokuvat, kokemukset, filminpätkät ym. ”todisteet” eivät todista asiaa suuntaan eikä toiseen.

En ole koskaan nähnyt Australiaa, Andromedan galaksia, Elvistä, mutta uskon, että nämä kyseiset esimerkit ovat todellisia. Kun ufot ovat todellisuusasteeltaan tällä tasolla, uskon sitten.

5 08 2008
Tontodc

Varmasti tätä ei voi tietenkään aidoksi sanoa, sen tietää vasta kun stanin dokumentti putkahtaa ulos ja pääsee vertailemaan. (Siis onko video sama, alienin aitoutta varmasti silloinkin spelukoidaan ja varmasti enemmän kuin tämän feikin kanssa)

Muistaakseni medialle näytetyssä alkuperäis video kesti usean minuutin ajan?
Tämä nyt muutaman sekunnin vain.

Mikäli haluaa pätkän katsoa niin http://www.disclose.tv löytynee. sieltä ei ihan hevillä materiaalia poisteta. Sieltä löytyy ns. aidot nibiru kuvatkin mitkä youtubesta/videogooglesta poistetaan heti.

5 08 2008
Totuus

Ei näy video enään?

5 08 2008
jaaco96

se on poistettu

5 08 2008
pavli

ei toimi

5 08 2008
saatanan palvoja666

poistettii sen takii varmaa ku ei ollu totta

5 08 2008
tontodc

Ei youtubesta poisteta videoita sen takia jos ne ei ole totta. Hyvin mahdollista että video on aito ja stan on vaatinut youtubea poistamaan videot tekijänoikeussyistä.

5 08 2008
Leopold

YouTubella on ikävä tapa poistaa automaattisesti suurimman osan UFOihin ja E.T:hin liittyvät videot. Se on tätä jenkkihallitusta… 😦

5 08 2008
Antti
5 08 2008
köhmä

ei ole,tämä oli vielä tökerömpi tekele.

5 08 2008
Wespa

Tuo Antin mainitsema video ei ole se sama. Koitan etsiä, jos löytäisin toimivan version siitä mahdollisesti oikeasta videosta. Kyseisessä Antin mainitsemassa videossa näkyy myös olento selvästi heijastuksen edessä, joka viittaa huijaukseen.

5 08 2008
Wespa

Videon pitäisi taas näkyä. Toivottavasti tätä ei poisteta.

5 08 2008
ruby

Kaikki maailman videot ovat photoshopilla tehtyjä väärennöksiä. Hitleriä ei ollut olemassa, videot hänestä ovat photoshop- väärennöksiä. George w bushiakaan ei ole, vaan hän on photoshop- väärennös. Miten te ihmiset voitte uskoa edes uutiskuvia jos epäilette kaikkea heti photoshop- väärennöksiksi. Tuollaiselle paranoidialle voidaan kyllä tehdäkin jotain, lääkityksen avulla.

5 08 2008
Antti

Nyt kun näin oikean videon niin kyllähän se ihan uskottavalta näyttää. Kuitenkin silti vielä epäilen koska kyllä tuollaisen videon pystyy tekemään itsekin, ja myös siksi että videon kuvaaja väittää että ne ”tiedemiehet” on tutkinut sitä jo vuosia eikä anna hänen julkaista sitä?

Jos itse saisitte avaruusolennon videolle niin suostuisitteko pimittämään sitä vain siksi jos joku tiedemies niin pyytäisi? Ettekö haluaisi hetimiten levittää sanan maailmalle?

5 08 2008
Tuputhy

Minusta näyttää siltä, kuin video olisi kuvattu ikkunan ulkopuolelta sisäänpäin. Olento räpyttelee silmiään ja kääntelee päätään samalla tavalla, kuin kissa. Sivuverhot näkyvät, mutta oletettavasti niiden päällä on ohut läpinäkyvä verho, jonka läpi kissa näkyy vähän sumeana.

5 08 2008
Wespa

Antti, ihmisillä on eri motiiveja. Ehkä hän halusi tutkituttaa videon kunnolla ennen julkaisua. Toinen motiivi saattaa olla raha, jota hän mahdollisesti saa tuosta dokumentista, jossa video esiintyy. Voin rehellisesti kertoa, että jos saisin itse videolle kuvattua aidon avaruusolennon, niin yrittäisin siitä hyötyä myös rahallisesti ja ottaisin johonkin isoon kanavaan/uutistoimistoon yhteyttä jne. Ilman rahaa kuitenkin ei tule toimeen ja oma rahallinen tilanne ei ole tällä hetkellä mikään hyvä.

5 08 2008
Wespa

Tuputhy kun katsoo tarkkaan, niin huomaa, että ikkunan edessä ei ole verhoja, vaan siihen heijastuu takana oleva seinä, kirjahylly, sekä auki oleva ovi. Olento taas näkyy olevan selvästi heijastuksen takana.

Tarkemmin tutkittuani asiaa huomasin myös, että tämä taitaa olla zoomaus alkuperäisestä videosta, jos tämä on aito, sillä videosta otetussa uutiskuvassa näkyy laajempi alue.

5 08 2008
Antti

Wespa, ihan hyvä pointti toi raha. Varmasti sillä on tässäkin osuutta asiaan. Kuitenkin rahaa voi tehdä varmasti myös hyvin tehdyllä väärennöksellä.

Vaikea sanoa, itse en kyllä varmaan pystyisi vuosia pitämään asiaa salassa/omana tietonani. En sano että video on varmasti feikki, mutta en vielä ainakaan täysin aidoksikaan usko.

5 08 2008
Finshady

Vaikka olenkin hyvin avoin mieletäni, niin hieman kyllä tämä epäilyttää kun kerran samaa tasoa olevia filmejä on pystytty tekemään lavasteilla ja nukeilla mitein mykkäfilmejen ajoilta…

Kun kerran tuon kaverin bongasi tuolta ikkunan takaa niin olis mennyt ja kutsunut kaverin sisään vaikka kupille teetä ja pyytänyt siltä haastattelun. Sillä ois jo ehkä voinut tosissaan tehdäkin rahaa 🙂

5 08 2008
köhmä

Kyllä taitaa olla nyt niin, että kyseessä on pätkä alkuperäisestä videosta. onko alkuperäinen video väärennös,paha sanoa.

5 08 2008
jaaco96

toi ei oo aito oon nähny kuvia siitä eikä oo yht samanlaine

5 08 2008
julle

Hmm, voi kyllä se on. En tiiä sitten mitä kuvia olet nähnyt. 😀

6 08 2008
Malin

Voishan toi olla aito, mut se vaa on jotenki kauheen epäilyttävä…

6 08 2008
Tiia

Näyttää oikeastaan ihan uskottavalta, mitä alienvideoita yleensä oon nänhy, niin ei oo näyttäny yhtä uskottavilta. Onko tuo video ollu tutkinnassa jo ?

6 08 2008
gh0stb0y

Mielestäni feikki vaikka vaikutti kiinnostavalta… o.-

6 08 2008
asiass

Missä loput videosta??
Jos aito, miksi näyttää vain lyhyt pätkä?
Feikki

6 08 2008
gh0stb0y

Olipa siinäkin perustelut! 😀

6 08 2008
tEPI

jos tää on ”vuotanut” nettiin ja on alkuperäinen pätkä, niin minkä helvatun takia videossa on musiikit taustalla. Äijä ensin editoinu jännärimusiikit taustalle ja sitten vuotanu sen nettii… 😀

6 08 2008
entity

I am sorry I cannot speak your language..but I just thought I would add that this video clip is taken from a larger video. If you people want more..you will have to search it out yourselves. I only posted the vid to show what all the talk was about.

Whether it is a real alien or not..I cannot say. I was not there.

6 08 2008
gh0stb0y

Ok! Thanks!

6 08 2008
amandarosanne

se on joku kissa ikkunassa, jos sillä on vaikka mustat korvat niin ei näy niin selkeesti. liikuttaa päätä ja räpyttelee silmiä just siten ku kissat tekee.

6 08 2008
köhmä

am olet oikeassa, nämä silmät näyttävät melko kissamaisilta ja myös silmien koko päähän nähden samoin otuksen pää on kyllä kissamaisen muotoinen.Ja jos oikein tarkasti katsoo voi ainakin olla näkevinään kuonon siinä missä alienin kaula pitäisi alkaa. Mutta pitäisi nähdä koko pätkä jotta voisi olla varmempi,mikäli tää nyt on alkuperäinen. Ei muutakun korvat leikattu vaikka pois ylimääräiset karvat litistetty mahdollisimman ihoa vasten (paitsi onhan niitä karvattomiakin kissoja) ja avot aleni on valmis kuvauksiin.

6 08 2008
jorticca

Zoomailin, lisäsin kontrastia, ja tarkkailin kuvaa. Kissan viikset näkyvät heikosti. Vaikka melkoinen pallo pitää kissalla pää olla. En usko tuota alieniksi. FAKE.

6 08 2008
amandarosanne

mulla ei toimi nyt ohjelma jolla saisin zoomattua tota mutta itse omistan valkosen aika lailla saman näkösen kissan 🙂 kyllä mun kissalla korvat on mutta esim kaverin kissalla jääty talvella korvat, ja rapisi irti. nyt elelee ihan normaalisti. eli tuo saattaa olla vaikka kokonaan korvaton kissa.

7 08 2008
meiizi

Miettikää nyt vähän! Onko kissan pää noin iso verrattuna tuohon ikkunaan!?

7 08 2008
köhmä

entäpä jos ikkuna on jonkinsortin pienoismalli,hätritsee että ainut kuvassa oleva esine on tuo outo hyllykkö. eikä ikkunasta näy vilaustakaan muusta kuin alienista.

7 08 2008
TheMagician

On se jännä. Tämän pikkumiehen planeetan teknologia on paljon edemmällä kuin meidän (painovoimattomuus, näkymättömyys jne), mutta silti tuijottaa ikkunasta suoraan kameraan. Jos näkymättömyys on sitä varten, ettei paljastuta niin miksi sitten tuijotetaan siihen kameraan? Luulisi, että niillä on teknologia myös muuttaa itsensä näkymättömäksi. Ellei tämä pikkuveijari sitten ollut uteliasta sorttia, mutta luulisi hänenkin olevan sen verran älykäs, ettei noin helposti kiinni jää.

7 08 2008
tontodc

themagician, on se painovoimattomuus, näkymättömyys teknologia kyllä jo ihmiselläkin.. ja paljon muutakin.

7 08 2008
Wespa

Itse en näe videossa mitään kissaan viittaavaa. Kuvassa ei näy esim. suuta, korvia tai nenää, joidenka pitäisi näkyä myös silmien lisäksi. Yökuvauksella (nightshot) kuvatessa kissan silmien pitäisi myös ”kiiltää” (näkyä vihreinä tms.). Pään koko vaikuttaa myös aika suurelta kissan pääksi.

7 08 2008
jeppis

ei tosta kissaa saa millään…
tarkastuttakaa näkönne hyvät kansalaiset, mikäli näette kissan ikkunassa… 😀

8 08 2008
14 v paranormaali tutkija

Mm… Minun mielestäni tämä on feikki.. koska se on liian läpinäkyvä. ku vertaa näihi muihin alieni videoihin..

8 08 2008
21.12.2012

No kissa tuo ei ainakaan ole 😀 mitä te nyt sanotte.. Wespa, onko tietoa, loppuuko video todella tuohon vai jatkuuko se? Olisi aika tyhmää lopettaa video tuollaiseen kohtaa, MISSÄ VAIHEESSA olento ilmestyy ikkunaan JA missä vaiheessa se lähtee? Jos video on tosi, meille ei kerrota vieläkään koko totuutta.

8 08 2008
21.12.2012

Pienoismallikaa tuo ei ole sillä huoneessa palaa valot (muuten hylly yms. ei heijastuisi ikkunasta) joten videota on valotettu reilusti. Ehkä Romanek kuvasi kotivideota ja jätti kameran päälle ja pisti pöydälle, sattumaa koko video? Mutta siis selvästi tapaus tapahtui yöllä, huoneessa oli valot päällä..

8 08 2008
Jugger

Miksei videolla heijastu kuvaajaa? En ees näe pöytää tai kameran tukea jossa se olisi.

8 08 2008
Antti

Romanekhan itse kertoi että oli kuullut outoja ääniä jo useana yönä pihaltaan, ja laittoi kameran kuvaamaan jotta näkisi onko siellä joku namusetä kurkkimassa hänen tyttäriään.

Tosin eikö tuon jälkeen alienit sitten enää käyneet hänen luonaan vai eikö hän enää viitsinyt kuvata niitä?

9 08 2008
Reality

Jos kissa näyttää teistä alienilta epätasaisen lasin läpi, niin ehkä olette tasoisessanne seurassa.

9 08 2008
callahan$

..joo vähä ehkä liian hyvä..ollakseen totta..vaikee sanoo..

9 08 2008
Felix

TheMagician,

Onko maan teknologia jo niin tuttua, että alienit tietävät eri esineiden tarkoituksen?

Itsellä on jotenkin semmoinen tunne, ettei ihan aito ole. Mutta mistäpäs sen tietää.

9 08 2008
Hyrre

No jaa, paha mennä sanomaan yhtään mitään, toisaalta näyttää aidolta mutta toisaalta ei. Jotenkin ”otus” liikkuu minusta liian vähän jotta uskoisin aidoksi, jos ”otus” ei haluaisi tulla nähdyksi niin luulisin että se yrittäisi enemmänkin ikkunan sivusta kurkkia. Mikäli pidempi video on olemassa se olisi hyvä nähdä, koska siinä varmaan näkyisi sitten miten”otus” tulee näkyviin ja miten se lopulta katoaa.

Meidän on muutenkin aika turha puhua avaruusolioiden teknologiasta koska emmehän edes tiedä onko niitä olioita olemassa, kaikki teknologia puheet ovat pelkkää spekuloinita.

10 08 2008
Draven

Ottakaa nyt helvetti vie ihmiset selvää asioista, älkääkä suoralta kädeltä teilatko tietämättömyyden puitteissa. Stan Romanekin (videon kuvaaja) mukaan hän oli jo pidemmän aikaa ennen videointia nähnyt iltaisin ikkunoiden takana liikettä ja epäili, että kyseessä saattaisi olla tirkistelijä (Romanekilla on kaksi teini-ikäistä tytärtä). Hän päätti ottaa asiasta selvää, asensi videokameran kolmijalan varaan ja jätti kameran yöksi pyörimään. Tämä on mitä hän väittää nauhalta löytäneensä.

Kyseinen video kokonaisuudessaan (tämä on vain pieni osa sitä) on ollut pitkän aikaa tiedemiesten tutkittavana ja julkaistaan vuoden lopulla ilmestyvässä dokumenttielokuvassa. Videomateriaalia tutkineet kuvankäsittelyn ja jälkikäsittelyn ammattilaiset eivät ole löytäneet merkkejä videoistutuksesta tai muusta kuvamanipulaation muodosta. Koska (alkuperäisen) videon hahmolla näkyvät aidontuntuiset kasvonilmeet ja silmäluomien liike, tulisi alan ammattilaisten mukaan tämän kaltaiseen huijaukseen sijoittaa paljon rahaa, jotta käytettävän nuken yksityiskohdat saataisiin noinkin uskottaviksi.

Jos kaikkien pseudoälyköiden sankarit Penn ja Teller ovat ohjelmassaan väittäneet, että tällaista saisi aikaiseksi pienellä rahalla, niin eivät varmasti ole tutustuneet tapaukseen. Sitä paitsi lukuunottamatta tätä pientä videosivustoille vuotanutta näytettä, materiaalia ei ole esitetty muille kuin tiettyjen medioiden edustajille suljetussa tiedotustilaisuudessa, jonka osanottajat joutuivat allekirjoittamaan levityskieltosopimuksen.

10 08 2008
666beelzebub666

mun mielestä tää o aito… mutta mietin, että miten se kamera vain sattui olemaan pöydällä (tai jollakin muulla vastaavalla vakaalla alustalla), kun alieni pättää ruveta pervoilemaan… ehkä se selviää, kun videon kokonainen versio ilmestyy

10 08 2008
Kerttu

Joo, mun mielestä siellä ikkunan takana on vaaleaturkkinen labradorinnoutaja korvat luimussa. Katsokaa vaikka ite uudestaan sillä silmällä. Ihan selvä koira ihmettelemässä miks se ei pääse sisälle.

10 08 2008
Felix

Aika oudon näköinen koira siinä tapauksessa.

11 08 2008
Kalel

Aika iso pää koiralla:D

12 08 2008
Jhurme

Karhu?
Videohan on virheä-mustasävytteinen, eli ruskea väri ei näy ja silmien koko vaikuttaa isommalta otsan varjon vuoksi.

17 08 2008
jees

Eikös tuo lie.

18 08 2008
Yasirotta

Jos mä kuvaan itseäni alasti ikkunan takia, niin huudetaanko sille että toi on feikki, ihan selvä aikuisviidekaupan ”kumipoika” ? Miksi ihmeessä nämä feikki-fanit edes käyvät tässä blogissa ?

20 08 2008
Speedy

Oolrait, kuvitellaampa nyt kyseinen skenaario. Herra E.T. tulee miljoonien valovuosien takaa avaruus aluksella joka ilta kyyläämään jonkun sedän ikkunasta… Aivan, kuulostaa tosi uskottavalta. Ja jos vielä oletetaan että herra E.T.:llä on tarvittava teknologia pitkään avaruus matkailuun, niin eiköhän hän myös pystyisi vakoilemaan kyseistä videon tehnyttä setää huomaamatta ja pidemmänkin matkan päästä kuin tosta ihan lasin takaa.

Mun veikkaus:Tuo on hieno ns. ”robotti” pää, joka on laitettu pyörimään ja availemaan silmiään koneellisesti tuon ikkunan taakse, olevinaan näyttäen muukalaiselta.

20 08 2008
Wespa

Onko Speedyllä tietoa mitä tuollaisen tekeminen maksaisi? Ei ole mitään halpaa hommaa tehdä realistisen näköistä ”robottipäätä”…

21 08 2008
DiscloseBlogger

Luulen että speedyn kommentilla viitattiin tähän tahalteen tehtyyn alien video huijaukseen jolla osoitettiin kuinka helposti aidon näköinen video voidaan tehdä. En nyt muista tapausta tarkemmin mutta joku kuka muistaa voi vaikka laittaa linkkiä videoon tms.

21 08 2008
Speedy

Nyt täytyy minunkin vetää sanojani takaisin ja aloittaa syvällinen itsetutkiskelu. Ilmeisesti yliarvioin suuresti kyseisen tyyppisen videon tekemisen vaikeuden, se onkin paljon ”robottipäätä” helpompi tehdä… Kyllä nyt harmittaa.

Katsokaapa tuo ensin :http://www.rockymountainparanormal.com/ufo/New%20Project.m4v

Pelottavaa eikö?

Ja sitten vaikka tuo:http://www.rockymountainparanormal.com/ufo/outtake.m4v

Ja kyseiselle videolle hintaahan tuli varmaankin noin 50e, eli kuten Wespa totesi ei se todellakaan ole halpaa hommaa… 😀

21 08 2008
kerz

Vaalea paksuhko kissa syö jostain ruoka kupista, mustat korvanpäät ja kun kissan pää kääntyy niin kääntyy korvatkin. kuvitelkaa kissa kohti suoraa sinua päin hämärässä ja vain korvat osoittavat sinuun, kissan naama alaspäin ja et nää ruoka kuppia . tarkoitan että kyseessä olisi esimerkiksi naapuri talo..? tai jos video on jostain landelta niin vaikka vieras huoneen/mökin ikkuna siinä kohti suoraan.

21 08 2008
ahet

Voihan se olla joku johonki kepin päähä tehty alienin pää jota sitte heilutellaa ja nostellaa.

21 08 2008
Speedy

Se on juuri niin, ahet. 🙂

21 08 2008
peelo

kissan eleet mikä lie ollu kurkkimassa ..

23 08 2008
Synti

Tuo näyttää ihan asgardilta Stargate-sarjoista jos joku tietää 😉

Mutta pitääpä vähän kommentoida, vaikka harvemmin oon tehny sitä täällä, lukenut vaan ja katsellut. Noi kissajutut kyllä on aika perseestä, jos tuo on kissa niin minä olen laulava krokotiili.. Kissan silmät ovat esimerkiks paljon korkeammalla päässä ja niiden pitäis pimeellä olla kirkkaan väriset.

Ja myös joitain tämän paikan linkkejä muistaakseni ollut Riemurasiassa josta näitä hippiäisiä alkoi tänne tulla kovaa tahtia lisää.

Mutta jos tää feikki on niin paljon rahaa ja vaivaa on kuitenkin nähty tuon tekoon..

31 08 2008
kärmes

ei se ole feikki..soon meidän heikki=)nii ja kuka viittis nähä vaivaa!

10 09 2008
STEMU

no tota noin… 😀 siis tota, täähän nyt on tällänen että naamari päähän ja ikkunan taakse? ihmiset missä teijän järki on. Ei tämäkään niin kovin aidolta vaikuttanut, ja jossei joku naamaripäinen ihminen, nii miksi tämä liikuttaa päätänsä ku kissa? ja muutenkin, tämä on heikko esitys. :S Ja tämä on poistettu sen takia monista paikoista, koska ”viranomaiset / hallitus” ei ole halunnut aiheuttaa minkään valtakunnan pelkoa ihmisille, tälläisestä roskavideosta.
Valitettavasti suurin osa menee jujuun tälläisiin. Itse en mene sentään näin räkäisiin teoksiin, mutta joihinkin kyllä. 😉 myönnän.

-stemu

25 09 2008
kvesmankka

juuh. Eli tehdään näin. Isukki antaa pojallensa 20e rahaa, että käy ostamassa yhen alienanaamarin. (siinä on ihan helppo heitellä rahaa, ku kohta sitä tulee, kun kerron miten)
1. sanot pojalle: ”saat 5 euroa jos meet ikkunan taakse pariks minuutiks tää naamari päässä”
2. Poika ottaa rahat, ja menee ikkunan taakse polvilleen, ja alkaa katsella ikkunasta.
3. Stan Romanek pistää automaattikameran, ja käy juomassa kahvit, ja palaa takaisin sulkemaan kameran.
4. Herra Stan leikkaa kohdat, missä hän poistuu kameran luota, ja missä hän palaa kameran luokse. (sen liikkeethän näkee ikkunan kautta).
5. Hän vie jonnekkin alienhullun luokse videon, ja hän sitten pistää Fox Mulderille tämän pätkän, ja tienaa hyvät miljoonat, jolla sitten voi sluibata loppu elämänsä.

– kves

28 09 2008
Pena

Ja tämäkin on poistettu Youtubesta.

28 09 2008
DiscloseBlogger

Stan Romanek suostui valheenpaljastus testiin, jäi kiinni valheesta.
Menikö jutun uskottavuus nyt tässä?

video:
http://www.disclose.tv/action/viewvideo/9466/Stan_Romanek_s_Lie_Detector_Test_Results/

28 09 2008
Wespa

Aika kiinnostavaa. Voi olla siis, että hän valehtelee…

20 10 2008
TeMuZi

No enpä mä tähän koskaan uskonutkaan.
Se on niinkun tossa mainittu, kuka tahansa voi olla ikkunan takana. :/

@ TeMuZi

29 12 2008
Ringring

Wespa, se ei näy…




%d bloggers like this: