Uusi 2012 viittaava viljapeltokuvio

20 07 2008

Taas on ilmestynyt uusi viljapeltokuvio, joka viittaa päivämäärään 21.12.2012, jolloin loppuu Maya-kalenteri. Vastaavanlaisia 2012 vuoteen viittaavia viljapeltokuvioita on nähty ennenkin. ja se onkin ollut monessa kuviossa aiheena. Viljapeltokuviossa näkyy selvästi auringon ja eri planeettojen sijainnit, jotka ovat tuona päivänä.

Kuvio ilmestyi Heinäkuun 15 pvä. Wiltshireen Englannissa.

Kuvia:

Lähde: cropcircleconnector.com (lähteestä lisää kuvia)

Kiitos vinkistä tonolle.

PS. Tämä oli Parablogin 500 artikkeli! 🙂

Mainokset

Toiminnot

Information

89 responses

20 07 2008
Tonza

Pelottavaa…

20 07 2008
S.t.a.l.k.e.r

Mielenkiintoista…

20 07 2008
jake

Mielenkiintoista ja pelottavaa….

20 07 2008
Assassin

Pelottavaa ja mielenkiintoista…

20 07 2008
wohno

Toihan on nyt ihan selkeesti ihmisen tekemä taas…eikä viittaa sen kummemin yhtään mihinkään.keskellä menee epätasaiset nraidat siinä on ollut porukka nyt jekkuilemassa.

20 07 2008
Ammo9

Jaa jaa.. Mitähä tuosta nyt sitten sanois… noh, eihän sitä koskaan tiedä =)

20 07 2008
SiiSeLiX

Jeps… Sekopääufohihhulit käyny vetelemässä viljapeltoon kuvioita huoh.

20 07 2008
Nimi

milläs teet huomaamattomasti suuria täydellisiä ympyröitä keskelle peltoa? aika hämärää hommaa kyllä

20 07 2008
jandera

Niinpä niin, mitä nyt tuohon sanois…
Ihmetyttää tosin hieman tuo symmetrinen muoto. Eikös se nykyisin ole kuin ”epäsymmetrinen kanamuna”, toi Aurinkokunta stydeemi? No jaa… miten lie
Mutta joo.. Kuitenkin joillain oli taas liikaa aikaa, mutta kuten edellä oleva tokaisi, eihän sitä koskaan tiedä. 😉

20 07 2008
MadMax

Ihminen ei kyllä yhdessä yössä tee noin symmetristä kuviota ja varsinkaa että kukaan ei huomaisi että joku vetelee ”ruohonleikkurilla” pellolla jotaa peltokuviota!! I believe..

20 07 2008
Sissijuusto

Oli miten oli, aika jännä kuvio tossa auringossa.

20 07 2008
pavli

Maailmanloppu lähestyy!

20 07 2008
toto

Tuossa kuviossa sivuston mukaan on pluton kiertorata kuvattu ”hämmästyttävän” tarkaksi?

20 07 2008
Minää

Mietinkin juuri eilen että minne viljapeltokuviot ovat hävinneet…

20 07 2008
julle

Ihmettelen kyllä jos joku uskoo näiden olevan ihmisten tekemiä.

20 07 2008
Aqua vitae

Ai ei tehdä yhdessä yössä, oletko koskaan nähnyt ”ammattimaista peltokuvioiden tekijää työssään?
Hommaa ei myöskään tehdä ruohonleikkurilla…

20 07 2008
A-nnnna

pelottaa toisaalta.
en haluu et maailmanloppu tulee 2012!

20 07 2008
waLLu

Ihmisten tekemiä kyllä, mutta millaisten ihmisten..?? Tosi tasanen ja symmetrinen kuvio joten varmasti aikas vaikea lyhyessä ajassa tehdä… Ja ne raidat siinä keskellä on varmaan jäänyt niittokoneesta yms. joka on ajanut pellolla, sillä pelolla näkyy tasaisin välimatkoin renkaan jäljet jolloin jäljet on painunut maahankin ja näkyvät nyt leikatun viljan (tai mitä onkaan) alta.

20 07 2008
calico jack

Hei käyttäkää nyt hyvät ihmiset järkeä. Netsissä näkee nykyisin paljonkin Nibiru-satuja, joten TOTTAKAI hoaxtersit lähtee vääntään juuri tohon viittaavaa matskua pelloille. Jos jokin toinen urbaanisatu sattuis olemaan tapetilla, peltokuviot tod.näk. viittais niihin. Voin luvata, ettei mitään maailmanloppua tule 2012. näitä ennustuksia on tehty aikojen alusta asti, aiheet ja päivämäärät vaan muuttuvat. Myös Nibirusatujen kohdalla homma on mennyt monesti reisille.

Miettikää nyt vaikka ufoja/humanoideja. Kaverit ei kuulemma halua, että heitä huomataan jne. Kysymys: Miksi h********ä ne sitten kanttailee sillä lätkällä lähimpään taajamaan VALOT PÄÄLLÄ!!?? Luulis kavereilla olevan aikaa miettiä, kun kerran tulevat valovuosien päästä, että pitäskö ne valot sittenkin laittaa pois päältä.

Sellainen kehittynyt teknologia ja ei valokatkaisijaa? *huoh* Itse humanoidina ehdottaisin kanssamatkustajille, että ”Hei pojjaat, laitettaisko ne valot pois piältä ja mentäis vaikka siperian taigalle viilteleen poroja ja ehkä sieppaamaan samalla jonkin paimentolaisen spermat?” Itse en hallitse tähtien välistä matkailua, mutta tälläkin alhaisella älykkyydellä osaisin toimia noinkin viisaasti ja kukaan ei saisi tietää, että olisin vieraillut vieraalla planeetalla toimiessani noin.

Jotain taivaalla mahdollisesti on, mutta mikään ei todista, että ne olisivat ulkopuolisen älyn ohjaamia juttuja – luonnollista se ilmeisimminkin on. Eipä silti – olisin mielelläni väärässä, mutta se pitää ensiksi todistaa.

Itse olen kokenut monesti unihalvauksen, jonka aikana olen nähnyt huoneessani esim. pikkutytön, käärmeen, harmaapukuisia hahmoja ym. Jos joku kerkesi jo päättelemään, että harmaat olennot ovat juuri niitä humanoideja, niin mikäs h******i se isokokoinen boa kirjahyllyni takana sitten oli??? Todellakin.. näin kerran juuri sellaisen, mutta se s*****a hävisi, kun avasin silmäni – yllätys 😉

Bottomline: Jos kokee jotain ihmeellistä tai ennalta arvaamatonta, ei voi suoralta kädeltä selittää tapahtunutta yliluonnollisella ilmiöllä. Jos koet jotain sellaista ja uskot vaikka vankasti ufoihin, luulet että se oli humanoidien tekosia. Jos taas kummituksiin.. noh varmaan jo arvasit. Eli kansalaiset, GET REAL!!!

Kummituksista, orbeista, chupacabroista ym. argentiinalaisista tontuista en edes viitsi alkaa valistaan.

20 07 2008
tono

Itse taistelen mielessäni kahden välillä, joko tosiaan nämä kuviot ovat ”ulkoavaruuden porukan” tekemiä tai kyseessä on ihmiset. Ihmisillä tarkoitan nyt todella korkeaa tahoa, yli hallituksen miehiä. Esim satelliitillä ”ammuttuja” kuvioita.. Mutta miksi ne viestittäisi sitten tuosta 2012?

On tietty Project blue beam teorioita ymsyms.. mutta todennäköisesti saamme kaikesta vasta tietää kun se tapahtuu, harmillista kuin onkin..

20 07 2008
Napu

Pah mitään maailmanloppua ole tulossa, jos jokin tulee se on se uusi kehittynyt aikakausi. Toivossa on hyvä elää… Sitten sen näkee, eipä tuota voi varmaksi tietää.

20 07 2008
Napu

Hups, olihan täällä sittenkin enemmän juttua kyseisestä aiheesta, anteeksi toistaminen. 🙂

20 07 2008
wildchild

jännä symmetrinen kuvio tos auringos.

20 07 2008
wohno

Huhu…ei helvatta.juu selkeesti humanoidit on käynyt piirtämässä symmetrisen kuvion vaiheislaserharpilla.ja mitä tohon puimakoneen jälkeen tulee niin eiköhän ne ole käyttäneet niitä koneen jättämiä uria hyväkseen.tavoin taikka toisin

20 07 2008
fender

Onko kukaan muuten huomannut että alieneilla on liikaa aikaa. Ihme no-lifettäjiä

20 07 2008
julle

Ei se olisi ketään auttanu vaihka siellä olisi ollut joku näkemässä, kyseessä olisi ollut kuitenkin tunnistamaton lentävä esine työssään.
Videomateriaalia on saatu samoista lentävistä valonlähteistä tekemässä juuri näitä kuvioita, heikkoa tosin.
Jotkut saattavat olla ihmisten tekemiä, mutta on myös niitä jotka ei yksinkertaisesti voi olla.

20 07 2008
Tono

jos joku miettii miksei kuvamateriaalia ole kun kuviot ilmestyvät niin joskus luin uutispätkän että jos kaikilla pelloilla olisi videokamera kuvaamassa niin niitä pitäisi olla 70miljoonaa. 😉

20 07 2008
fender

On se kuitenkin kumma juttu ettei yksikään ihminen sadoista peltokuvioista huolimatta ole saanut selvää videopätkää, jossa alienit kännispäissään sotkevat ihmisten peltoja.

”Jotkut saattavat olla ihmisten tekemiä, mutta on myös niitä jotka ei yksinkertaisesti voi olla.”

Miten niin? Älä aliarvioi ihmistä

20 07 2008
johtaja

muistuttaa tosi paljo jing-jangii toi auringon kuvio tossa…esim. http://www.skinbase.org/files/archive/shots/268/jing-jang.jpg toi nyt löyty ekana google-hausta

20 07 2008
julle

Kuinka nopeasti luulet ihmisen väsäävän tuollaisen. Riittääkö yksi yö?

20 07 2008
Anti-Gravity

”jandera (12:31:49) :
Niinpä niin, mitä nyt tuohon sanois…
Ihmetyttää tosin hieman tuo symmetrinen muoto. Eikös se nykyisin ole kuin “epäsymmetrinen kanamuna”, toi Aurinkokunta stydeemi? No jaa… miten lie
Mutta joo.. Kuitenkin joillain oli taas liikaa aikaa, mutta kuten edellä oleva tokaisi, eihän sitä koskaan tiedä. ;)”

Aurinkokuntamme ei kyllä ole niinkään epäsymmetrinen kananmuna, vaan maailmankaikkeus… siis yhden teorian mukaan. Tuossa kuviossa viitataan kyllä tähän meidän aurinkokuntaamme.

Erittäin mielenkiinoinen uutinen, mietin vaan että onko jutusta julkaistu artikkeli esim. jossain paikkakuntalaisessa lehdessä? Tai onko uutisissa ollut juttua?
Kiinnostaisi median näkökulma viljapelto-blogin lisäksi… Sivuilla kerrotaan että planeettojen sijainnit viittaavat päivämäärään 23.12.2012 joka lisää jutulle monimutkaisuutta. Ennustettu päivähän on nimenomaan kahdeskymmenes-ensimmäinen joulukuuta. Auringon kuvio ei viittaa kyllä Yīn yángiin.
Missä on viitattu että kyseinen kuvio on syntynyt yhdessä yössä (vaikka todennäköisesti näin on tai sitten pellon omistajalla on todella surkea näkö :D)?
En osaa sanoa onko kyseessä maapallon eliömuodon vaiko ulkoavaruuden olennon luoma kuvio, mutta jokatapauksessa… Itse uskon vuoteen 2012.

20 07 2008
Anti-Gravity

Hups, sähläsin edellisessä viestissäni.

”Aurinkokuntamme ei kyllä ole niinkään epäsymmetrinen kananmuna, vaan maailmankaikkeus… siis yhden teorian mukaan. Tuossa kuviossa viitataan kyllä tähän meidän aurinkokuntaamme.”

Nimenomaan meidän aurinkokuntamme on hieman kuin kananmunan muotoinen niinkuin jandera sanoi. Se on mielenkiintoista ottaen huomioon auringon melko pyöreän muodon. Erään teorian mukaan syynä muotoon saattaa olla aurinkotuulen törmäily tähtienväliseen aineeseen.

21 07 2008
JambaB

Tuosta paivamaarasta sanotaan kahta asiaa, sillon mailma muuttuu tai se loppuu kokonaan. Jos noita peltokuvioita on noin paljon niin mailma kylla muuttuisi jos tuolloin saisimme kiistamattoman kosketuksen muukalaisiin… odotetaan ja katsellaan

21 07 2008
Ryouko

Mistä sen tietää 100% varmuudella että on yhdessä yössä tehty ??

Itsekkin kavereitten kanssa väsättiin tän tapanen peltokuvio porin pellolle..
joka oli yllättävän helppoa..

Puu palikka maahan kiinni tai kaveri seisomaan siihen kohtaa naru sidottuna ja otat 3-10 metrisen narun ”pätkän” ja lähet kävelemään ympärää. Silleen että naru pysyy kireällä näin tulee Täydellinen ympärä ja kuvioita voi tehdä sitten mielikuvituksen mukaa..

ja peltoa tallaamalla laudan avulla.

Todella helppoa.

21 07 2008
julle

Juu, no en kuitenkaan luota tohon. Omasta mielestäni ne eivät ole ihmisen tekemiä. That’s it.

21 07 2008
Saara

miten ihmiset voi muka tehä noin? O____________________________o

21 07 2008
Kerttu

Useimmat ei voi olla ihmisten tekemiä ainakaan Maasta käsin, koska olen kuullut juttua, että taittuneiden korsien rakenne on jotenkin outo taitoskohdassa. Eix kompassitkin mee sekasin noitten kuvioiden sisällä? Kuka tietää? Mul ei oo kovin tietäväistä käsitystä ko. ilmiöstä. Onko kukaan keksinyt äänittää viljapeltokuvion sisällä, jospa sieltä kuuluis jotain tallentunutta informaatiota?

21 07 2008
ninjani

Saara (10:17:14) :

miten ihmiset voi muka tehä noin? O____________________________o

Eihän sitä tiedä. Netissä oli, että USAn hallitus tekee pelto kuvioita. Mutta enpä usko, koska niitähän on ilmestynyt ympäri maailmaa.
Ryouko en usko, että se teidän peltokuvio on yhtä iso, mitä ne on yleensä.

21 07 2008
Tonza

Yhdysvaltojen salainen aseellinen satelliitti ampunu noi kuviot tonne.

21 07 2008
Pate

Miksi ihmeessä arvon alienit siirtäisivät tällaista tietoa
joidenkin peltokuvioiden avulla?
Mietitäänpä:
JOS kyseinen päivämäärä ON tärkeä, se varmaan halutaan tuoda selvästi
esille. Ihmiskunnan keskinäisen informaation tarkkailuun ja sen opetteluun
on ollut arvon alieneilla aivan riittävästi aikaa. Heidän pitäisi jopa tietää sellainen seikka, että englannin kieltä käytetään yleisesti eri kielialueiden välisessä kommunikaatiossa. Miksi jälleen kerran piirretään jonkin perähikiän
persläven kesantopellon kulmaan jokin ihmeellinen kuvio, josta maan asukkaiden pitäisi selvittää omaa tulevaisuuttaan koskevia asioita, jos
nyt yleensä älyävät löytää kuvion muilta touhuiltaan?

Tällainen ei anna kovin hyvää kuvaa arvon alienien OMASTA älykkyydestä.

Sitäpaitsi, maapalloa on varmaan tarkkailtu aivan riittävästi, että sellainen asia kuin ihmisen sotaisuus olisi pitänyt tulla jo hyvän aikaa sitten selville. Tätä taustaa vasten luulisi arvon alienien päähän pälkähtäneen, mikä mahtaisi olla ihmisen ensireaktio kun taivaalta tullaan tulessa ja savussa
mainittuna päivämääränä, jonka ilmoittaminen jätettiin korsitaulun
nurkkaan piirretyn kirkkoveneen varaan.
Veikkaan, etteivät rauhan aivottomat lähettiläät varsinaisesti ilahdu,
jos heitä vastaan on suunnattu yksi ja toinenkin sinänsä alkeellinen
mutta toimiessaan tehokas ydinohjus. Miekoillakaan ei enää sodita
mutta pään katkaisuun se kelpaa aivan mainiosti.
Toivotaan, että arvon alienien PR-osaston aivottomille kusipäille annetaan kenkää ensi tilassa, jotta he saavat viestintänsä edes jollain lailla
kehittyneen rodun tasolle.

21 07 2008
SiiSeLiX

miten ihmiset voi muka tehä noin? O____________________________o

Yhtä helposti kun vihreet ukkelit jotka tulee lautasilla valovuosien takaa… Ja iha helposti esim ton pellon omistaja voinu tekasta ton ja ilmottaa jollekkin kun se on valmis.
Ja onhan toki mahollista että et on käyny lentelemässä polkupyörällä tossa ja ammuskellu viljapeltokynällä ton kuvion mutta…

21 07 2008
ihme.

ok =P mä olin toi ”Saara” sit ; P
kaveri sano et tyypit tekee ruohonleikkureilla noita. RUOHONLEIKKURILLA?! 8’D
minä olen einstein ja sanon että viljapeltokuviot tehdään ruohonleikkureilla,
uskoitteko ? ( ::

21 07 2008
kabanossi

nii, eli porukka kelaa että avaruusolioilla ei oo muuta tekemistä ku tulla maapallolle piirteleen kuvioita pelloille.. no, parempaa tekemistä se on ku vetää joka päivä lärvit jossain marssissa ja lennellä ympäri avaruutta!
amerikan hallituksellakaan ei oo muuta tekemistä ku ampua laserilla ihmisten verorahoja pelloille.. haha…
IHMISET, HERÄTKÄÄ ! 😀

21 07 2008
Gissa

Luin joskus jonkun jutun jossa kerrottiin että jotkut olivat kuvaamassa yötaivasta tjsp pellolla, kun yhtäkkiä kaikki kameroiden akut tyhjenivät ja kuului omituinen humina. Pellolle ilmestyi kuvio. Mitään ei näkynyt. Ja noista korsista, ne taipuu kaikki tasaisesti samasta kohdasta ja samaan suuntaan. Olis siinä ihmisellä tekemistä!

21 07 2008
Jalka

Niin, ja kasveihin tulee biologisia muutoksia.

21 07 2008
korvapuikko

Mitä tulee siihen että noissa viljapelto kuvioissa olisi bliologia muutoksia/säteilyä tai muuta jännää on kyllä kumottu. Uskon että suurin osa viljapelto kuvioista on ihmisten tekemiä mutta uskon myös että ufotkin ovat saattaneet muutaman vääntää

21 07 2008
Wespa

Millä tavalla kumottu? Säteilyä on mitattu, biologisia muutoksia on havaittu ym. Luonnollista selitystä ei ole noille ilmiöille saatu ja tuskin kukaan ihminen haaskaisi aikaa ja rahaa aiheuttamalla säteilyä ym. Silminnäkijähavaintojakin on useita, joissa suuri viljapeltokuvio on ilmestynyt minuuttien aikana ja valopalloja on nähty ja kuvattu useissa tapauksissa, mutta silti jotkut väittävät, että joku tekee niitä laudan ja parin narun avulla vaikka kuvioiden teko veisi useita päiviä ja yöllä niiden tekeminen olisi lähes mahdotonta. Yhdellä videolla ammattilaiset tekevät yksinkertaisen viljapeltokuvion kahden päivän aikana, eikä yöllä tehdä mitään ja jälki on hyvin amatöörimäisen näköistä verrattuna symmetrisiin ja isoihin kuvioihin.

21 07 2008
ninjani

Fender minusta tuntuu, että tuo on jotenkin värjätty. 🙂
Kabanossi luuletko tosiaan, että ufot tulisi tänne huvin vuoksi tekemään peltoon geometrisiä kuvioita? Noh…
Avaruusolennot yrittävät kertoa meille jotain tärkeää tai kohtalokasta päivää. Ainakin tässä peltokuviossa. Tämä päivä voi olla ihan mikä vain. Mutta ufot haluavat tuoda tämän päivän esille jostain syystä. Ja erityisen näistä kuvioista tekee, että tälle päivälle on ennustettu maailmanloppu, eli jännityksellä odotetaan.

21 07 2008
music box

Kyllä tuo aika kummalliselta jollain tavalla alkaa tuntua jos toi on oikeesti jonkun muun kuin ihmisen tekele.
1212 maailmanloppu. Hmm… kyllähän ihmiset sen maailmanlopun itekkin saa todella helposti aiheutettua ennemmin tai myöhemmin, jos nämä ilmastoasiat esille otetaan. Ehkäpä ne napajäät sitten 21.12.1212 todella sulavat tai vastaavaa (jos siis edes mitään tapahtuu)

21 07 2008
music box

anteeksi 2012 😀
osaan kirjottaa…

22 07 2008
Emphatic

EN HALUA KUOLLA VIELÄ!! ;OO
Jos mayat ennustivat heidän oman kohtalonsa, että heidän kalenteri aika loppuu silloin.. nääh.. en rupee leikkii tutkijaa :p

22 07 2008
Sissijuusto

Jospa alienit vievät kaikki jotka uskovat heihin kauas pois ja jättävät skeptikot tänne parin pommin kanssa! Kannattaa siis uskoa!

22 07 2008
napalmi

Eikö ihmiset lue? Mayat eivät ennustaneet maailmanloppua, vaan uutta aikaa. Ei hemmetti.

Pate sanoi: ”Heidän pitäisi jopa tietää sellainen seikka, että englannin kieltä käytetään yleisesti eri kielialueiden välisessä kommunikaatiossa.”

Matematiikka on ainoa universaalinen kieli, ja kuvia nyt pienet lapsetkin osaavat tulkita. Helpompaa se on pistää prkleen iso kuva pellolle kaikkien nähtäväksi, kun lähettää postikortti hallituksen salailtavaksi.

Ja mitä tulee tähän että he matkustaisivat tänne valovuosia että pääsisivät tuhertelemaan, no mitä luultavammin he käyttävät eri ulottovuuksia apunaan, kun matkustavat, joten suunnilleen heiltä menee galaksin toisesta päästä tänne matkustamiseen noin 10 sekuntia. Älykäs humanoida osaa, ja ymmärtää monia ulottovuuksia. Me tässä tapauksessa kolmatta ulottovuutta.

22 07 2008
janne

ninjani: millä perustelet, että joku muu kuin ihminen olisi tuon kuvion tehnyt?

– lähikuvissa näkyy, että vilja on tallottu nurin – ei viittauksia, että hiukkasgeneraattorilla olisi vilja kadotettu toisiin ulottuvuuksiin

– samanlaisia ihmisten tallomia viljakuvioita on pilvin pimein

– ei ole sellaisia viittauksia, että kyseinen kuvio olisi muodostunut nopeammassa ajassa kuin ihmisryhmä sen ehtisi tekemään

– kuviossa on vain tavallisia geometrisia muotoja, jotka on asiaan vihkiytyneen ihmisryhmän helppo muodostaa

Toisaalta, mikä estää humanoideja olemasta ihmisen kaltaisia olentoja, jotka ihmistä hämätäkseen ovat jättäneet ihmisen tuottamisen kaltaisia muotoja ihmisten viljapeltoihin?!!?! APUAAAA!!! Ufoja täytyy oikeasti siis olla olemassa!!!?!?!

22 07 2008
Wespa

Tuosta nyt voi väitellä, että onko vilja tallottu vai ei, mutta mielestäni ei ole, johon viittaa viljan taittuminen spiraalimaiseen muotoon (katso esim. keskiympyrä). Itseasiassa lähikuvissa en huomannut mitään, joka olisi viitannut siihen, että ne olisi tallottu. Yleensä ihmisten tallomissa kuvioissa viljat ovat vahingoittuneet ja siellä täällä näkyy pystyssä olevia viljoja ym. ”Ei ihmisten tekemissä” kuvioissa taas vilja on spiraalimaisesti taittunutta ja vilja itse ei ole vahingoittunut. Pitäisi saada lisätietoa ja tutkimustuloksia (säteilyarvot, viljojen biologiset muutokset yms.), että voisi sanoa varmasti, että onko tämä ihmisjoukon tekemä vai ei, mutta mielestäni mikään ei tässä vaiheessa viittaa ihmisten tekemään kuvioon.

22 07 2008
Tiia

Edelleenkin uskon vuoteen 2012. Silloin tapahtuu ihan varmasti jotain, maailmassa on niin paljon selittämättömiä asioita ja maailman tila on kohta vaakalaudalla. Silloin tulevat avaruusolennot ja alkaa uus aikakausi! Varmasti on näin. Tähän luotan piste.

22 07 2008
Tiia

En usko että maailmanloppu tulee silloin, vaan uusi aikakausi ihan missä muodossa tahansa.

22 07 2008
Assassin

Niin kauan kun kukaan paranormaaliblogin väestöstä ei itse ole käynyt paikalla katsomassa kuvioita ja tekemässä mittauksia sun muita, niin näistä on turha tapella.

Nämä netistä löydettävät videot, joissa ”todistetaan” että ihminen tekee yhdessä yössä kuvion on vähän niin ja näin. Yhtä helppo feikata ja leikata kuin alienvideotkin, jotka skeptikoiden mielestä ovat aina feikattuja…

Voin kyllä tulla paikan päälle katsomaan ( ja Wespa myös), jos joku pystyy tekemään noin massiivisen kuvion yhdessä yössä kenenkään huomaamatta. Voin vannoa ettei onnistu…

23 07 2008
Ammo9

Miks noissa sisemmissä palleroissa on reiät keskellä……?

23 07 2008
ninjani

Entäpä jos avaruusolennot kertoivat päivän jolloin he tulevat käymään. Eihän sitä tiedä. Mutta en usko, koska maailmanloppua on kerta ennustettu ennen 21.12.2012 -kuvioita. Vai onko? Minä en tiedä, mutta jos joku viisas ja tietävä ihminen kertoisi.

24 07 2008
janne

ninjani, maailmanloppua on ennustaneet erityisesti saarnamiehet ja muut profetiat jo kauan. Ennustetuista maailmanlopuista, jotka eivät tapahtuneet, voisi pitää pienen tai vähän suuremmankin esitelmän.

Erityisesti äärisuuntausten, kuten pienten uskonnollisten lahkojen johtajat mielellään messuavat maailmanlopusta ja sillä ohjaavat seuraajiaan.

Yhden viimeisimmistä saatat muistaa itsekin, koska se oli laajasti esillä iltapäivälehdissä. Venäjällä pieni lahko sulkeutui luolaan maailmanlopun pelossa, jonka lahkon johtaja oli ennustanut. No, se tietysti meni jo se maailmanloppu.

Tämä ei varsinaisesti liity maailmanloppuun, mutta lahkoihin ja väkevään johtamisenkykyyn: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200711216875767_ul.shtml. Jutun lahkojohtajalla on samanlaisia kykyjä vakuuttaa muita ihmisiä toimimaan ja uskomaan oman halunsa mukaan, samoin kuin maailmanlopunennustajilla.

24 07 2008
Eric

Vuosi 2012… kyllä, silloin maailma tulee muuttumaan ja hyvinkin voimakkaasti. Silloin ihmiset nimittäin lopettavat kyseisen vuoden vaahtoamisen ja hyväksyvät ettei mitään tapahtunutkaan.

25 07 2008
tuntematon

entä jos joku/jotku yritävät varoittaa meitä kuvioilla?

26 07 2008
Tonza

Niille jotka kysyvä, että miksi alienit sitten lentelevät valot päällä niin miettikää, että jos ihmiset osaisivat lentää toisille planeetoille, niin kyllähän osa pysyisi näkymättömissä ja vaikka tekisi jotain kuvioita pelloille, kun taas osa lentelisi valot päällä keskellä kaupunkia.

26 07 2008
nörääjä

mikä on muute toi kumpu tuolla ylimmässä kuvassa?

26 07 2008
Tontodc

Uusi samantapainen VALTAVAN ISO viljapeltokuvio!
http://www.cropcircleconnector.com/2008/aveburymanor2/aveburymanor2008b.html

26 07 2008
Tontodc

Ilmestynyt siis tämän ”2012” kuvion viereen.

27 07 2008
Kerttu

Tuossa uudessa ei ole ainakaan keskiötä tallattu, joten kukaan ei ole voinut olla narun kanssa pitämässä mittaa keskellä, että ympyrästä tulee säännöllinen.

27 07 2008
Larty

Taas on pahuksen vaikea muodostaa mitään mielipidettä. Kuvat näyttää ihan oikeilta, mutta en voi tietää onko niihin liittyvä selostus oikein. En voi tietää ovatko planeetat oikeasti tuolla tavalla vuonna 2012, enkä tiedä onko tämä ihmisen tekemä. Mielenkiintoista sinänsä miksi ”avaruusoliot” olettivat pluton planeetaksi. Olisivat yhtä hyvin voineet merkata tunnetuimpien asteroidien ja komeettojen radat myös.

28 07 2008
janne

Totta, näiden puolustuspuheenvuorojen jälkeen ei voi kuin hyväksyä, että humanoidit ovat jättäneet pellon pintaan varoituksen ”21.12.2012 tapahtuu jotain, mikä ei ole välttämättä maailmanloppu, mutta jotain tulee tapahtumaan, joka muuttaa kaiken, ja josta me tiedämme enemmän kuin te, koska kävimme kaatamassa pellosta viljaa, eikä nykyihminen osaa viljaa niin hienosti kaataa, kuin me kaadoimme, vaikka ihminen paljon on kehittynytkin niin noin hienosti viljaa ei pysty kaatamaan kuin me.”

Eli viesti toimitettu perille. Pitänee alkaa kaivamaan suojakseni maakuoppaa, jos ihmisen kyvyiltäni siihen vielä kykenen, ja valmistautumaan vuoteen 2012.

29 07 2008
jaa-a

Entä jos ne alienit ei opi tai pysty oppimaan meidän kieltä, ja sitten yrittää jotenki kuvilla ja muulla touhulla kertoa jostakin.
Tähän taas vedoten Edgar Mitchellin kertomat huhut (https://paranormaaliblogi.wordpress.com/2008/07/24/avaruusolennot-ovat-todellisia/) , että alienit olisivat olleet jo kymmeniä vuosia yhteydessä ihmisiin, joten kyllä niiden pitää jotenki hallita meidän kieli ja päinvastoin.

Epäilläänhän että alienit olis auttanu jo pyramidien rakentamisessa.
Mut sit taas herää kysymys miksi ne lähti pois, tai ainakin salaavat itsensä.
Ja sellasiakin juttuja olen kuullu et joskus ennen ihmisen kehittymistä alienit olis lisääntyny joidenki alkuihmisten kanssa, ja siten syntyny nykyihmiset.

Itse joskus muutama vuosi sitten näin ufo:n (unidentified flying object (tunnistamaton lentävä esine)) ja heti luulin alieneiden lentäväks palloks, mut sitte ajattelin et onhan niinä muitakin mahdollisuuksia (esim. asteroidit mitkälie kivet ja romut avaruudesta), joten en enää usko nähneeni alieneiden alusta. Mutta siihen uskon vahvasti että jossain päin tuolla on elämää, ja aina olen kaikkia alieneita ynm. kuu-ukkoja pelännyt enemmän ku kuolemaa, syytä en tiedä.

Ja sitte hullu veikkaus et jos ne kuu-ukot vihjailee tuhosta vuonna 2012 jonka ne itse aiheuttaa.

Ja lopuks voin sanoa että mitään en tiedä, kaikkeen uskon. Helppouskoiseksi, tyhmäksi ja hulluksi ovat monet minua sanoneet. Joten valitukset voidaan jättää vähemmälle kommenteistani, nämä ovat minun kuvitelmia/pelkoja. Tottakai jos joku haluaa valaista minua ja kertoa tarkasti tutkittuja faktoja, ynm. niin siitä vaan.
Ja anteeksi huono äidinkieleni.

29 07 2008
janne

Arvon jaa-a,

Älä suotta vähättele omia uskomuksiasi tai tietämystäsi. Juuri kukaan meistä ei sen paremmin voi ymmärtää elämää kuin itse sen kokee.

Tieto ja totuus ovat kovin subjektiivisia, eli ”tieto” ja ”totuus” ovat sen hetken tietämykseksen ja ajan kuvia todellisuudesta. Maapallo oli ennen littana ja aurinko kiersi Maata, ja se oli tieto ja totuus, kunnes löydettiin uusia todisteita uusille väitteille.

Uusi tieto ja totuudeksi väitettyyn tulee suhtautua kriittisesti, joka ei tarkoita, että vastustetaan vaan, että kyseenalaistamalla arvioidaan lähteen ja uusien tietojen luotettavuus.

Salli karkea esimerkki. Äidilläsi ja siskollasi on ollut pahoja ongelmia keskenään. Siskosi kuolee ja kuolemasta syytetään äitiäsi, koska hän ei osaa sanoa missä ja mitä hän on ollut tekemässä siskosi kuoleman aikaan.

Äitisi on voinut aiheuttaa siskosi kuoleman, mutta todennäköisesti kyseenalaistat äitisi syyllisyyden, koska hän ei voisi tehdä niin ja tarvitset parempia todisteita kuin tiedetyn riidan.

Vaikka uskot maapallon ulkopuoliseen elämään niin anna toki mahdollisuus ettei sitä olekaan eikä vuonna 2012 yksikään alien hyökkää takapihallenne riehumaan.

Mitä tarkasti tutkittuihin faktoihin tulee, niin älä nyt ihmeessä asettele kysymystä siten, että jos kukaan ei voi sinulle ehdottomasti todistaa, ettei ulkopuolista elämää ole niin ulkopuolista elämää täytyy olla. Samalla logiikalla voisit vaatia, että jos kukaan ei todista ettei Jumalaa voi olla niin Jumalan täytyy olla olemassa. Tai jos kukaan ei voi todistaa ettei hammaskeijuja ole niin hammaskeijuja täytyy olla olemassa jne.

Se voidaan todeta, että monien ufo-juttujen takana on ollut ihan tavallinen ja järkeenkäypä selitys, eikä taustalla ole ollut mitään kosmista. Voidaan samalla todeta, että jotkut ufo-jutut ovat jääneet selvittämättä, mutta se ei tarkoita, että automaattisesti silloin täytyy olla humanoidien kyseessä.

UFO-jutut kiinnostavat monia ja monet UFO-jutut ovat jopa olleet tahallaan lavastettuja huomion, huijauksen tai rahan takia, vaikka suurin osa on ollut ihan inhimillisiä väärinymmärryksiä.

Kovassa rasituksessa, nälässä ja unenpuutteessa ihan tavalliset terveet ihmiset alkavat näkemään harhoja, esimerkiksi jonkun juoksevan ohi metsässä vaikka ketään muita ei oikeasti ole lähimainkaan.

Mieli on jännittävä kapistus. Suhtaudu uusiin väitteisiin mielenkiinnolla, mutta arvioivasti ja kyseenalaista mahdottomalta kuulostavat asiat, sillä sitä ne usein ovat. Mahdolliset asiat yleensä voidaan todistaa useammallakin luotettavalla eri tavalla.

29 07 2008
Larty

janne, tuo oli loistavasti sanottu. Kaikilla pitäisi olla samanlainen asenne ”yliluonnollisiin” ilmiöihin kuin sinulla (ja minulla). Paranormaali-ihmiset eivät usein ota muita mahdollisia selityksiä huomioon, vaan uskovat jännittäviin tarinoihin vaikkei olisi mitään todisteita puoltamassa tarinan todenmukaisuutta. Aina jos heidän uskomuksia kritisoidaan, skeptikot katsotaan jääräpäiksi joiden mieltä ei voi koskaan muottaa. Mielestäni hyvin tekopyhä näkemys.

29 07 2008
Jahauhau

Aika epätoivosesti jotku idiootti ihmiset on yrittäny keksiä jtn jolla ne voi pelotella toisia herkkäuskosia 😉 Ja muutenki 21.12.2012 ?? Hei jtn rajaa.. Joihinki toi voi mennä läpi mut…

29 07 2008
Jahauhau

Ainiiiii ja onnittelut 500 sadasta artikkelista.. 😀

1 08 2008
ense

Minun mielestä ufot yrittävät kertoa meille jotain… maailmanloppua?

17 08 2008
Esa

Kuulkaa. Ei tarvitse missään nimessä pelätä! pelko pois. se hidastaa.

27 08 2008
otus77

joo peltokuviota ei tee alienit vaan ylemmällä värähtely taajuudella olevat maan asukit…mahd ihmiset ja yrittävät kertoa jotakin mut kaikki ajattelee sitä naapurin reiskan kusipäätä joka on taas yöllä värkkäilly jotain aikansa kuluksi. näitä on aika vaikea kuitenkaan väärentää ja niitä pitäs tarkastella ikäänkuin vinkkeinä. sit kun aikanaan saadaan selville mikä/kuka teki peltokuviot niin tod näköisesti saadaan makeat naurut kuin sitä on ollu tyhmä ja lapsellinen..100 vuodessa ihmiskunta ottaa aimo harppauksia joten jonkinlainen varaus kaikessa on paikallaan.

4 09 2008
rikulllll

Ja missä ovat ruohonleikkurin tulo/ja poistumis jäljet??? maybe real, maybe not. 😀

4 09 2008
Wespa

Ruohonleikkuri olisi noiden tekoon yksi huonoimmista välineistä. 1: Se ei leikkaisi viljaa, enkä näe miksi sitä työneittäisiin ilman, että se olisi päällä (viljaa ei ole leikattu, vaan taitettu) 2: se olis raskas työnnettävä ja varmasti jäisi viljatukkoihin kiinni jne. Kuvio on muutenkin sen verran iso, että sitä ei hahmoita maasta käsin…

Saatte ihan vapaasti koittaa tehdä tuota ulommaista ympyrää ruohonleikkurilla (ottakaa huomioon ympyrän täydellisyys)… Paperillekkin on vaikea piirtää täydellistä ympyrää, niin miettikää kuinka vaikeaa se olisi tehdä viljapellolle jonkun ruohonleikkurin kanssa, kun halkaisijakin on useita satoja metrejä, jolloin et voi hahmoittaa missä menet…

7 09 2008
joonaspoonasx

Vaikea sanoa, että onko ihmisen vai muukalaisen tekemä. Uskon molempia koska koko vuosi 2012 saattaa olla pelkkää huuhaata. Ja jos ei niin meidän tulisi varautua.

On toi aika mahotonta luultavasti tehdä noin symmetrista ympyrää. Ehkä tämä on viesti jota meidän pitäisi osata tulkita..

7 09 2008
joonaspoonasx

Tarkkaan kun katsoo keskelle tota kuvaa niin siinä on Ying Ja Yang kuvio.. ?

13 09 2008
Pena

Tämä on mielenkiintoista, niinkuin ennenkin sanoin alienit yrittävät viestintää meille, tuo kuvio kuvaa meidän linnun rataa. Jos himmeällä menevät kiertoradaojen planeetat ovat vaarassa vuonna 2012.

19 09 2008
Carmiwa

Mä taas luulen et toi voi olla aito. Se ei näytä nii epätasaselt keskelt jne..

19 10 2008
Destiny

Photoshop. -__-’

13 11 2008
jonkki

veikkaampa että nuo kuviot syntyy avaruusolentojen aluksen jostain polttavasta voimasta joka osuu maahan ja polttaa kuvion peltoon

13 11 2008
jonkki

luulen että loppu tulee vuonna 2012 ellei avaruus olennot tuu auttaa meitä 😀

28 12 2008
jokuli

2012. muuta en sano =D

28 12 2008
huublu

miks ei näit si näytetty noku tv-uutisissa???




%d bloggers like this: